UT PÅ EN SNURR

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For en kveld! Jeg har ikke hatt alkohol i glasset på en liten stund så jeg kjente det fort i går. Tror kanskje det ble litt for mye av det gode, for siste del av kvelden husker jeg faktisk ikke! Enda godt jeg våknet i seng med Glenn og ikke utenfor McDonalds 😀 Haha! Det er alltid så koselig på fredagspils med United Bloggers, og i går koste vi oss som bare det! Fikk servert sushi fra Lille Asia og nydelig prosecco, en perfekt kombo i mine øyne. Senere dro vi på Baroque for å riste på dansefoten. Som dere kanskje skjønner er formen min ikke på topp i dag, men skal nok klare å få noe ut av dagen fordi. Vi snakkes senere! Tips mot fyllesyke tas imot med stor takk 😀

9 kommentarer
    1. hørtes ut som en morsom kveld! 😀 bra tips mot fyllesyke er faktisk hjemmelaget bananmilkshake. Hvis du har bakis så funker det også 🙂

    2. Mitt beste tips gjelder faktisk før du legger deg! Jeg sørger alltid for å ha luftet på rommet, fått i meg typ en skive med skinke (eventuelt noe junk food), og sist men ikke minst; melk. Tro meg, melken gjør underverk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg