UT MED GUTTA!

Bilde tatt 14.07.15 kl. 22.11 #2Haha, jeg kan ikke huske sist jeg hadde et sånt ræva dårlig webcam-bilde på bloggen. I “gamledager” var jo dette hverdagskost! Nå har vi faktisk et lite minivors hjemme hos oss. Jeg, Glenn, Andreas og broren min Adrian drikker litt, skravler og koser oss. Mine beste gutter ♥ Vi skal på Red Hot konsert om noen få strakser! Knut Marius er jo vokalist i det bandet, dere husker han kanskje? Han vant The Voice for noen år siden! En utrolig flink artist, så jeg gleder meg til å se han og resten av gutta in action.

1 kommentar
    1. Håper du koste deg 🙂
      Hvilken størrelse har du i den jumpsuiten på headeren?
      Ha en en bra dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg