UT Å FLY IGJEN

Lenkene er annonselenker

God morgen! Nok en gang står jeg opp før fuglene fiser for å rekke et morgenfly. Jeg må seriøst slutte å reise med de første flyene. Det virker alltid som en god idé hver gang man bestiller. Da har man jo hele dagen på destinasjonen! Tanken er liksom god, meeeen… Å stå opp før klokken fem er ikke spesielt digg. Både fordi man ofte er veldig trøtt på den tiden, men samtidig er jeg livredd for å forsove meg når jeg legger meg kvelden før – noe som igjen gjør at jeg ikke får til å sovne før sent. En evig vond sirkel der altså 😉

Men uansett! Nå skal jeg til Stockholm! Hva jeg skal der, og hvem jeg reiser med forteller jeg senere. Hihi. Vi snakkes ♥ Følg meg gjerne på snapchat “julianyland”. Der kommer jeg til å oppdatere mye. På grensen til å spamme, faktisk. Typisk meg når jeg gjør noe som er ekstra gøy, noe det definitivt blir mye av i Stockholm.

JAKKEHER / SKINNBUKSEHER / KOFFERTHER

Forresten, hvor mye bagasje trenger man egentlig? Jeg som reiser såpass mye burde jo lært meg kunsten å pakke nå. Likevel drar jeg omtrent alltid med meg en stor koffert + en bag. Spiller ingen rolle om det er en uke til Afrika eller en helgetur til Oslo liksom. Halve skapet skal med uansett. The struggle is real.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg