USIKKERHET I BUTIKKEN

Jeg skal være helt ærlig med dere. Det har vært mye diskusjoner rundt fremtiden til Janne & Julia de siste månedene. “De store nyhetene” jeg skrev om for en stund siden er enda i vurderingsfasen. Ikke at vi skal legge ned eller går konkurs altså! Usikkerheten rundt fremtiden vår er mer sånn “hva vil vi gjøre?”. Og hva vil egentlig jeg gjøre? Det eneste vi alle vet 100% sikkert, er at det kommer til å bli endringer på én eller annen måte over nyttår – mest sannsynlig. Nå høres dette kanskje negativt ladet ut, noe det overhode ikke er! Faktisk er disse endringene sinnssykt bra, uansett hvilken avgjørelse vi lander på. Vi har verdens beste team, og det kommer til å bli skikkelig spennende å se hva resten av året bringer. Vi øker som bare det om dagen, og det er helt sinnssykt morsomt å holde på!

Men usikkerhet er ikke en god følelse, selv om det kommer til å bli positivt. Om du skjønner? Om jeg ikke helt vet hva jeg skal visualisere meg blir jeg litt sånn….daff, som vi sier i Molde. Litt umotivert kanskje? Disse dagene bærer virkelig preg av at jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre. Så, det jeg egentlig gjør når jeg er i butikken disse dagene er;

FAUX FURHER / HOODIEHER / BUKSEHER / SNEAKERSHER

Jeg sitter ved siden av kassen å skravler med Ingeborg om alt og ingenting. Hun har jo blitt en av mine nærmeste venner det siste året, og her prater vi om alt fra vibratorer til mer Janne & Julia relaterte ting. Jeg burde egentlig vært bak på kontoret å jobbet, men det er som om hodet mitt vil fokusere mer på vibratordelen enn J&J.. Hahah!

Men fra spøk til alvor. Det er jævlig irriterende å ikke vite 100% hva som skjer. Spesielt når du er en planlegger som meg. Ja, jeg vet jo at det kommer til å bli knallbra uansett. Jeg vil bare vite hvilken retning av knallbra jeg skal rette meg mot. Haha. Så vi får se hva som blir bestemt i løpet av uken. I mellomtiden skal jeg prøøøøøve å jobbe så godt jeg kan. I dag skal jeg oppdatere nettbutikken med mange nye varer! Du finner nyhetene våre her 🙂

Forresten! Jeg hadde blitt SYKT glad om du kunne nominert meg til Vixen Influencer Awards her!

8 kommentarer
    1. Synes bloggen din har vært så bra det siste året. Både tekstene du skriver, meningene du har, men også hvor ærlig du ofte er.
      Nominerte deg i sted <3

      1. Det er veldig hyggelig å høre, Camilla! Og tusen takk for at du nominerte meg, det setter jeg skikkelig pris på <3 Klem

    2. Hei Julia! Jeg var innom butikken din for første gang da jeg var på besøk i Bergen i helgen, og må bare si WOW. Så utrolig fin og gjennomført, gikk seriøst og siklet på alt hahah! Så deg inne på Regn, men turte dessverre ikke hilse. Håper det ordner seg med butikken og at alt er bra med deg! Stor klem <3

      1. Åå det er så gøy å høre!! Tusen takk 😀 Det går bare fint med butikken, og det er virkelig spennende tider i vente! Du må bare komme bort å hilse, det syns jeg kun er koselig <3 Klem

    3. Hei! Jeg håper en av disse nyhetene er at dere åpner en butikk på Østlandet. Det hadde vært fantastisk! Vi trenger det. Bor selv i ski og vi har typ mani studio men det mangler virkelig dere altså. Krysser fingre og tær!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg