UREDIGERTE BILDER FRA TELEFONEN

Det er faktisk ikke rart jeg blir sliten av meg selv, når jeg forventer å pakke ned typ en hel leilighet på én kveld. Haha, jeg er så elendig. Nå har jeg en liten pause fra kasting av gammel sminke, pakking av de siste klærene og levering av møbler som har blitt solgt på Finn for å oppdatere litt her. Kamera la jeg faktisk igjen i Oslo, siden jeg kun skulle være i Bergen i ett døgn. Jeg avlyste også legetimen min i morgen tidlig, slik at jeg skal få sove et par timer lengre. Vet ikke heeeeelt hvor smart den avgjørelsen var, men jeg ligger strengt tatt ikke på dødsleiet så legen får faktisk bare vente. Her er noen snapshots fra min uke! Som dere ser har jeg hengt ekstremt mye med June, Glenn og Julian 😉

Mens meg og June satt å ventet på trikken på søndag. Hadde bommet fullstendig på antrekket, og det ble cirka 500 grader i lakktightsen min mens sola stekte på. Ganske digg når jeg tenker tilbake på det, nå som jeg holder på å fryse ihjel i Bergen..

Venstre, meg og Glennsemann klare for we love the 90s, og til høyre kvelden før da vi skulle på butikken for å kjøpe øl og potetgull. Vi kan å kose oss 8)

På vei til Bergen i dag tidlig, sååå fint?!

Ny asiatisk resturant i nabolaget! Akkurat nå bor jeg hos June og Astrid i Oslo til jeg finner meg ny leilighet, og jeg tok dette bildet for å vise June hvor vi måtte bestille takeaway fra neste gang. Hahah.

Me and my boys!!! Koste oss så mye i helgen, og jeg er så glad for å endelig være tilbake i samme by ♥

Enda et par snapshots fra vi ventet på trikken på søndag. Herregud så pene vi var på disse bildene?! Haha. Husker ikke om vi hadde på filter eller ikke, men når jeg ser hvor insane hvite øynene mine var, såååå er det kanskje ikke et spørsmål likevel.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg