UPROFF SYNSER

ANNONSE – Affiliatelinker

CAPSHER / GENSERHER / TRENINGSTIGHTSHER

FÅ -20% PÅ HELE NELLY HER ♥

God morgen, og god fredag! Eller vent, er det fredag? Det spiller vel ingen rolle for tiden. Jeg har kommet til et punkt der kreativiteten min er så lav, at den eneste bloggideen jeg har hatt på to dager er å sette meg ned på en stol for å bli tatt bilde av. I treningsklær. Fancy… Og dette er bare etter én uke hjemme. Om det fortsetter å rase i et slikt tempo så frykter jeg hvordan denne bloggen ser ut neste fredag (det er fredag sant??).

Ellers leker jeg med tanken om å bli politiker, og hva jeg ville gjort i en sånn situasjon. Helt ærlig så ville jeg nok satt alle i portforbud. To uker uten at man får lov til å forlate hjemmene sine. Hadde man ikke tatt knekken på situasjonen ti ganger så fort da? Eller? Hjelp, nå begynner jeg å bli en sånn uproff synser 🙁 Det burde jeg holde meg for god for. Iallfall prøve!

Solen skinner faktisk i Bergen i dag, så nå må jeg komme meg ut litt. Snakkes senere!

2 kommentarer
    1. Hej Julia
      Idag vill jag bara säga att jag är glad att du fortsätter jobba med din blogg, trots virus och annat i världen. Det gör i alla fall min vardag lite trevligare.
      Önskar dig och dina nära en härlig helg!!
      Klem Anders

    2. Ja, det er vanskelig å vite hva som må til i denne situasjonen altså… Det er så mye å tenke på. Økonomi spiller en stor rolle. Hadde kanskje vært enklere å innføre totalt stopp på alt om vi ikke måtte tenke økonomi også. Hmmm, i dont know… 😉 Men hva tenker du om Svenskene? Der er det jo ikke gjort så mange tiltak… Hmmm! Mye spørsmål i disse tider ass! Tips til innlegg: hva er din beste opplevelse noensinne? Den værste? ditt beste valg noensinne? ditt værste? ditt største dilemma ever? din største avhengighet? både overfladisk og litt dypere. Dine topp 5 mest overfladiske avhengigheter? topp 3 ting du gjør hver dag? Det beste måltidet du noen gang har spist? ditt værste? hvis du og typen skulle vært et kjent par for en dag, hvem ville dere valgt? hvis du hadde hatt valget, ville du visst om at denne pandemien kom, eller vært uviten? Haha, jeg har alltid ideer på lur som jeg kan dele med deg! 😉
      Elsker at det er Fredda i dag! Skal kose meg masse i kveld! Helt alene, men jeg likeré! God klem, fine! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg