UPOPULÆRE MENINGER; DETTE VIL JEG GJØRE ETTER CORONA

Annonse – Affiliatelinker

Jaja, here we go again… 

– Fly, fly fly! Jeg vil fly til Spania, Hellas, Oslo, Istanbul for alt jeg bryr meg. Jeg vil bare ha muligheten til å reise overalt, gjøre alt, oppleve alt. Kommer jeg til å gjøre det? Mest sannsynlig ikke. Jeg vil likevel fly så mye at flyskammen tar meg.

– Ha en total makeover. Ta botox og fillers til kattetrynet er tilbake, ansiktsbehandlinger med sterke virkestoffer som er ulovlig å blogge om for tiden, dra til frisøren for å bli enda blondere og dummere enn jeg er, sette på akrylnegler lengre enn Nilen. Gi meg alt!

– Dette er vel ikke “etter-corona”, men la oss ta et punkt nå mens den pågår: Kan folk SLUTTE å synse, mene og handle så ignorant? Nei, det er ikke slik at de overdrevne overskriftene på VG forteller hele sannheten. Likevel er det mange som plutselig har blitt eksperter på tema etter en scrollerunde.

– Jeg blir GAL av å ha folk rundt meg hele tiden. Jeg misunner de som sitter mutters alene i karantene. Det virker helt fantastisk ♥ Så fort corona er ferdig vil jeg faktisk reise på ferie helt alene! Eller sammen med kjæresten går også fint, han er heldigvis ikke så plagsom 😉

– Jeg skjønner meg ikke på de som har hjemmekontor ute? Å sitte å glo på skjermen med solen midt i fleisen ser helt forferdelig ut spør du meg..

JAKKEHER / SOLBRILLERHER / JEANS – lignende HER

Så, det var mine upopulære meninger om dagen. Kanskje ikke sånn kjempesmart å publisere dette innlegget nå som jeg er på besøk hjemme hos mamma, jeg vet iallfall et par punkter hun kommer til å bli smålig irritert på meg for:))))))

6 kommentarer

Siste innlegg