UPOPULÆRE MENINGER, del 2

– Folk som omtaler seg selv, barna sine eller andre for “nugget”. Typ teksten “happy little nugget” under et smilende bilde av seg selv på insta. Så jævlig usexy, ordet er ikke søtt engang? En nugget er en frityrstekt ball med kylling, la oss holde oss til det.

– Influencere som bevisst eller ubevisst rakker ned på andre for å fremme seg selv. Åja, så du er et sååå mye bedre menneske enn alle oss andre bare fordi du lar bryna gro sammen, rynkene komme og kroppen forfalle?

GENSERHER / BUKSEHER

– Jeg syns ikke “ripped” kropp på menn er noe digg. Tror aldri jeg kunne hatt en kjæreste som har typ 0,1 i fettprosent for eksempel. Det er fordi jeg assosierer de type kroppene med et veldig sunt, strengt og kjedelig liv der mine kokkeleringskunster som inneholder meget mye kcal ikke kommer til god nytte.

– Sånne suuuuperlange akrylnegler. Jeg syns det er så ekkelt!!

– Jeg skjønner ikke hysteriet rundt antibac, eller å måtte vaske alle grønnsaker osv før man spiser de. Mener oppriktig dette er sunt å eksponere seg selv for litt bakterier for et bedre immunforsvar. Hva har vi egentlig å være redde for her i Norge?

GENSERHER / BUKSEHER

– De nordmennene som er uforstående til hvorfor Trump ble valgt som president i USA. Det sier så ekstremt mye om verdensforståelsen til de som uttaler seg på den måten, samtidig som de absolutt ikke aner hvordan det er på andre siden av vannet. USA er så mye mer enn New York, Los Angeles, Kardashians og the american dream. Jeg er så ekstremt glad for at jeg ikke er født i det landet. De har ingen sikkerhetsnett. Går det til helvete, så går det virkelig til helvete. At mange i lavere samfunn ser på Trump som en reddende engel kan jeg forstå, og det overrasket meg ikke at han ble valgt. MEN! Jeg syns han er en grusom person med helt forferdelige meninger som jeg ikke støtter. Likevel forstår jeg hvorfor det amerikanse folk valgte han.

8 kommentarer
    1. Sååå enig med deg! 😉 Og, ja! Det er ofte de som er alt for nöye, som oftest blir syk! Jeg blir aldri syk, er ikke nazi på vasking og antibac etc… Du er töff, Julia! Stor klem! <3

    2. Veldig enig med det første du skrev, og kan gjerne tilføye en til. 😂
      Personer som skriver “blidfis” under bildene av barna sine. Assosierer ikke “fis” med noe søtt i det hele tatt. Fysj….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg