UPOPULÆRE MENINGER

(adlink) KOSESETTHER (-35%!)

– Jeg er så DRIT LEI de forbanna hjertene på byggeplasser, regnbuer og barnetegninger med “alt blir bra”. Kjenner det cringer i hele kroppen hver gang jeg ser noe sånt.

– Jeg syns ikke pomeranian eller chihuahuavalper er søte.

– Jeg skjønner ikke at enkeltindivider orker å bry seg så mye, om så mye? Det er jo noen eksempel her i bloggverdenen som har sterke meninger om ALT. Ikke bare om én ting, men om absolutt alt som ikke er innenfor boksen de selv har skapt i sitt eget hode. Det må være så slitsomt å henge seg opp i hva andre gjør? Lev og la leve for faen. Sorry, men blir så oppgitt. Åja, så du er et sååå mye bedre menneske enn alle oss andre bare fordi du lar bryna gro sammen, rynkene komme og kroppen forfalle? Det er ikke NOE galt med det altså, det er ditt valg. La nå andre få ta sitt eget.

– Mitt beste skjønnhetstips er fremdeles ting som kanskje ikke burde bli fortalt på en blogg? Går ikke i den fella en gang til 😉 Men ja, jeg mener fremdeles det samme.

KOSESETTHER (-35%!)

– Jeg syns ikke “ripped” kropp på menn er noe digg. Tror aldri jeg kunne hatt en kjæreste som har typ 0,1 i fettprosent for eksempel. Det er fordi jeg assosierer de type kroppene med et veldig sunt, strengt og kjedelig liv der mine kokkeleringskunster som inneholder meget mye kcal ikke kommer til god nytte.

– Dette er en gjenganger, men jeg liker fremdeles ikke teite kosenavn på kjæresten eller barna sine. Typ “nugget”, “blidfis” osv. Det er ikke søtt I DET HELE TATT?! Eller de som legger ut en selfie av seg selv å skriver typ “happy nugget”. Altså HVA!?

– Jeg syns menn som snuser er skikkelig sexy! Altså selve snusleppen, haha.

– Nå er jeg absolutt ingen moteguru, men jeg har aldri forstått meg på den hipsterstilen med baggy klær på jenter?

– Jeg liker egentlig ikke barn, med unntak av mine egne bonusbarn som jeg forguder.

KOSESETTHER (-35%!)

7 kommentarer
    1. Vet du hva Julia? Reis til Spania, og gi faen i hva andre mener!

      Jeg har fulgt deg og bloggen din siden 2009. Jeg føler at jeg har vokst opp sammen med deg, haha! Jeg beundrer deg, og du skal vite at du er en sterk, intellektuell og en vakker sjel. Det har vært morsomt og lærerikt å ha vært delaktig i din reise, jeg har lært masse av deg.

      Skulle ha gjerne reist til Spania selv, men jeg har en stilling i helsevesenet – jeg kan ikke.
      God tur til syden, og nyyyyt livet. Ikke glem følgerne dine da ❤️

    2. Jeg er i alle fall enig om selfier “happy nugget” o.l, verste jeg ser er når en av Norges største influencere legger ut selfie med tekst som
      “SE hvor søt jeg er i dag” “Trøtt men søt” og sånne ting, haha! Det er bare så EKKELT og jeg rødmer :/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg