update

Da har jeg ankommet Moss, og her kom jeg til en slapp gjeng. Påsken tar på altså! Som Ragnhild sier, så skulle man trodd det var en jobb. Haha! Nå skal vi ut på strømpebukse og sushijakt, i håp om at noen butikker er åpne. Gud, det håper jeg virkelig.. De likbleke bena mine har virkelig ikke godt av å se dagens lys. Får frysninger på ryggen bare av tanken.  Planene våre før kvelden er egentlig ikke store. Sofasliting passer meg egentlig midt i blinken på en dag som denne! 
Genser – Acne, Skjerf – Acne, Lue – FWSS, Bukse – BikBok, Boots – DinSko

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg