UPDATE


Vinnerne av bloggkonkurransen ble Helene og Cecilie.
Vinneren av instakonkurransen ble Pia.  Dere har alle fått mail! 🙂   Nå har jeg jo prøvd epileringsmaskinen Braun Silk Epil 7 i noen måneder. I begynnelsen var det forferdelig vondt, og jeg brukte veldig lang tid på å gjennomføre. Men resultatet var absolutt verdt det, og hårene holdt seg tilbake som lovt. Etterhvert som de vokste ut igjen, ble de tynne og mykere, noe som gjorde epileringen lettere andre gang. Nå som jeg har gjort det endel er det fremdeles litt ubehagelig, men absolutt mye bedre enn første gang. Tommel opp! 

Jeg har vært litt slapp med å epilere meg de siste ukene, så jeg skal gå over en skikkelig gang før jeg reiser på ferie på onsdag. Deilig å slippe å tenke på å barbere seg hver dag i julen, noe som er et stort pluss for meg! I dag skulle jeg egentlig ha en “to do” video om produktet, men tror dere ikke jeg har fått en teknisk forbannelse over meg? Først ville ikke kamera samarbeide, og når jeg først fikk det i orden så streiker macen. Viften er nemlig ødelagt, noe som gjør at den går SYKT treigt. Jeg klarer såvidt å redigere bildene mine, så jeg tør ikke tenke på engang hvordan det skal bli om jeg skal starte å redigere pluss laste opp en film.. Heldigvis skal jeg fikse den når jeg kommer til Bergen, så da blir det video! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg