UPDATE

Hei! Denne helgen har bare vært helt fantastisk. Det har vært så mye som har skjedd og alt for liten tid til å ta bilder eller blogge. Må trekke fram julebordet på lørdag, som var utrolig koselig. Først dro vi en stor gjeng ut for å spise, før vi dro til herlige Ida Malen på vors etter det. På byen var det fullt av folk, som normalt siden det er lørdagen før jul. En av årets største festdager her i Molde! Det er så moro med så mye kjente folk overalt, så jeg koste meg veldig. I går dro jeg ned til moren til Kristoffer der vi koste oss med familien hans til sent på kveld. Det var veldig koselig å få hilst på alle ♥ Det ble ikke mange timene med søvn i natt, så jeg tenkte å sove litt nå før jeg skal kjøre ut med julegavene. Skal være flinkere å blogge flere ganger om dagen igjen, helgen var bare et lite unntak 🙂 Vi snakkes senere!
For en nydelig bukett ♥ Fra vorset på lørdag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg