UPDATE

Jeg antok at vi ikke hadde internett på hotellrommet da vi kom til Roma, og at jeg måtte ned i resepsjonen for å blogge. Men der tok jeg feil gitt, fant nettopp ut at det er internett på hotellet! Haha, det er så typisk meg å ikke sjekke opp sånne ting.. Dagene går så sykt fort, for det er jo så mye å se på i denne byen! I dag skal vi dra for å kjøre Segway, noe jeg tror kan bli veeeldig spennende.. Hehe. Jeg er litt redd for at jeg kommer til å være veldig dårlig på det. I kveld er det nyttårsaften, og vi har booket et bord på en resturant vi liker veldig godt. Husker ikke helt hva den heter nå, men biffen der er som smør i munnen. Og dere vet jo at jeg eelsker biff, mihi.  


Meg og Danielle, en bartender vi møtte på i går. Utrolig hyggelig, og han lager de nydeligste drinker!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg