UPDATE

Hei og god helg snuppiser! Nå er det HEEEEELG og jeg er hjemme hos mamma i molde. Hun holder på å pusse opp kjøkkenet, pluss legger om gulvet på stuen. Her er det med andre ord fullt kaos, og vi spiser av papptallerkner. I dag har jeg vært å spist lunsj med Ida, og handlet inn litt til helgen. I morgen blir det bursdagsfeiring med de fantastiske Moldejentene, og jeg gleder meg sånn! Nå skal jeg hive meg i bilen og komme meg ned til Brun og Blid så jeg får litt tæn til i morgen, før jeg skal til Ida for venninnekveld.  Det er superdeilig å være hjemme i Molde, og jeg koser meg gløgg ihjel! Tror jeg drar hjem igjen til Oslo mandagsmorgen, siden det egentlig bare blir stress å dra på søndag siden vi skal ut i morgen. Ville bare innom å si hei, og ønske dere en super helg!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg