UNNSKYLDNINGER

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAGårsdagens: Jakke – Zara / Skjørt og topp – Bikbok / Bootsher (adlink)

God morgen! Frøken Nyland er klar for en skikkelig skoledag, og jeg kjenner alle unnskyldningene for å holde seg hjemme strømmer igjennom topplokket. Vil ikke! På torsdag har jeg min første eksamen, og etter det kommer de resterende tre som perler på en snor. Planen min om å få A i alle fag dette semesteret virker veldig fjern nå, men om jeg lærer meg ting så fort som jeg liker å tro selv så skal det nok gå bra. Klarer jo å lære meg et helt pensum i statistikk på fire dager?? Okei, det var kanskje litt vel ambisiøst. Jeg burde heller se meg fornøyd med en ståkarakter. Haha! Til jul ønsker jeg meg skolemotivasjon. Dumt det er så lenge til..

12 kommentarer
    1. Anbefaler deg å se statistikk videoene til Njål Foldnes på youtube. Kunne ingenting statistikk tre dager før eksamen, men etter å ha sett videoene og notert alt han sa, fikk jeg jammen meg C 🙂

    2. Hei Julia. Jeg lurer på om du kan anbefale en colorist/dyktig frisør på farging av hår i Bergen? Jeg er brunette og vil gjerne bli litt lysere mot sommeren så trenger en som en dyktig:-) og du ser som vanlig helt nydelig ut! Lykke til på eksamen, dette fikser du:)

    3. Vi hadde statistikk eksamen i dag vi, trodde alle skolene skulle ha den samtidig ;p men vil anbefale deg å printe ut tidligere eksamner og organisere oppgavene slik at like oppgaver kommer etterhverandre sammen med fasit. Gjerne klippe ut og lime inn oppgave og fasit i en skrivebok slik at det er lett og raskt å slå opp samtidig som du kan se hvilke tall de har brukt lett. Da slipper du å ha et kaos av papirer på pulten! Jeg tok den oppigjen i år og man kan trygt si at det ble mer suksse i år ;p

      MASSE lykke til! 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg