UNIKT VENNSKAP

Heeeeeey ladies og god søndag 😀 Jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg føler jeg må beklage for at jeg ikke oppdaterte bloggen i går. Altså, det er vel ingen av dere som merket det engang? Uansett, jeg er fryktelig lei meg for at jeg tok lørdagen fri.

Dagen i går, hvor skal jeg starte? Kick off med United Influencers er aldri kjedelig, det kan jeg si. Jeg vet ikke helt hvor mye jeg skal ramse opp, men kort fortalt så hadde vi en lang, variert og sinnsykt bra dag med foredrag, teambuilding, og ikke minst en gigafest på slutten. Jeg har aldri danset så mye i mitt liv! Det kommer en film fra kick offet, og jeg kan heller skrive mer når den er ferdig redigert ♥

Mine beste June og Glenn ♥ Jeg føler meg så utrolig heldig som kan oppleve så mye sammen med disse to. Vennskapet vi har er virkelig helt unikt, og vi alle er så sykt forskjellige – noe som gjør at vi fyller ut hverandre på en god måte.

Åh sorry, jeg hadde egentlig tenkt å skrive mye mer i dette innlegget men nå kicket fyllesyken inn etter festen i går. Vi snakkes om litt, heheh!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg