UNG OG GAL

Hellu og god kveld. Jeg er ferdig for dagen, woho! Noen har kanskje lest mitt lille utbrudd i innlegget under? Det skal ikke alltid være lett 😉 Men det må være lov til å være lei og sliten selv om man egentlig har verdens beste jobb. Av og til blir det bare litt mye, og jeg savner tiden der jeg bare fjaste rundt uten en bekymring i hverdagen for drøye to år siden. Samtidig ville jeg aldri gått tilbake til den hverdagen, for livet har mye mer mening nå.

Anyways, nå skal jeg være ung og gal igjen, og legge igjen den seriøse jobbJulia på kontoret. I kveld skal jeg på fest wihuuuu! I den anledning tenkte jeg det var passende å dele litt bilder fra en fest tidligere i sommer. Nemlig Bergensfest:

   

Fine venner, som jeg savner så mye ♥♥♥♥

Apropos fest! Gjett hva jeg skal i september 😀 På oktoberfest!! Herregud så gøy! Den varer fra 21.-23. september på Youngstorget i Oslo. Noen som har vært på oktoberfest før? Jeg har, én gang. Da jeg gikk på BI. Det er kanskje en av de gøyeste kveldene i mitt liv. Oktoberfesten på Youngstorget kommer vel og merke til å bli MYE større, og enda mer gjennomført. Personlig skal jeg ha på meg kostyme, og kjøre den fullt ut. Hihi! Det kommer til å være live musikk, mye øl, skikkelig digg, tysk mat og superbra stemning! Les mer om arrangementet HER.

Noen som er keen på å bli med? 😀 KONKURRANSE!

Nå kan du vinne 2 billetter til Oktoberfesten! Alt du trenger å gjøre er å like facebooksiden deres HER, og legge igjen kommentar i kommentarfeltet mitt når det er gjort ♥

5 kommentarer
    1. Kos deg masse, det fortjener du! Lov å være litt lei innimellom 🙂 Elsker alle outfit bildene du har lagt ut i det siste, super inspirasjon! 😀 Du er fin!

    2. Gråværsdager og solskinnsdager har alle! 🙂 Vi hadde faktisk tenkt å sjekke ut oktoberfestivalen i år, om vi er så heldige å vinne billetter så hadde det vært kjempegøy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg