UNG OG DUM

Annonse – reklamelinker til nelly.com

SUNNIESHER / SKJORTEHER / BUKSEHER / SNEAKERSHER

Da jeg logget inn på bloggen nå, for første gang på nesten en uke, var det første jeg leste en kommentar som fortalte meg at jeg suger til å blogge. Måtte egentlig bare le, for det er akkurat det jeg tenker selv også. Jeg har på en måte hatt en liten sommerferie. Vært litt ung og dum, rett og slett. Det er ingen hemmelighet at jeg har vært sliten både i kropp og hodet de siste månedene. Så jeg trengte det kanskje, på en måte. Samtidig blir ikke livet bedre av å være ung og dum. Det skaper bare indre stress og angst. Hahah! Iallfall for meg. Jeg er kjedelig sånn ass. Om jeg skal ha det bra med meg selv, så må jeg stå opp tidlig, jobbe mye, trene, spise sunt og egentlig gjøre alt det motsatte av hva jeg har gjort den siste uken.

En liten pause fra alt “ansvar” har uansett vært digg. Og, åpenbart så er jeg tilbake 😀 Hvordan går det med dere?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg