UNDERTØY PÅ SALG!

//annonselenker

Image and video hosting by TinyPicSko her / Nude truse her

Ah, jeg elsker å kjøpe undertøy på salg! Av en eller annen grunn liker jeg ikke å kjøpe undertøy til fullpris. For det første kan det jo være ganske dyrt, og for det andre så er det jo ingen andre som ser det enn meg selv? (og kjæresten såklart). Jeg har aldri forstått den greia at man føler seg sååå digg om man har fint undertøy på. Jeg føler meg like fin om jeg har en slitt gammel bestemortruse som om jeg skulle hatt en skinnende ny en. Det er klart jeg liker å ha fint undertøy jeg også, derfor passer det perfekt når jeg kan hamstre fine bh-er, truser og den slags til en billig penge! Tror ikke jeg betalte mer enn et par hundre kroner for alt over bortsett fra skoene, og det er jo en god deal. Undertøyssalget til nelly finner du her! ♥

Dette er forresten skoene jeg pratet om som var så sinnsykt digg å gå i. Jeg har nok aldri eid et par hæler som er så gode å gå i som disse. De finner du her ♥

Image and video hosting by TinyPic
Hvit sett her / Rødt sett her 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg