UNDERSKUDD PÅ MAT

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Får ikke frokosten over deg til å sikle så vet ikke jeg. I går var vi på fiskertorget og kjøpte inn en pose ferske reker og litt sjøkreps, med andre ord så har vi offisielt startet sommeren! Nå orker jeg ikke vente mer altså.. Ellers tok jeg en rolig lørdag, var utrolig sliten etter PT-timen, og fant ut det at jeg har fått i meg alt for lite mat de siste dagene. Som nevnt har jeg vært veldig matlei, noe som har resultert i at jeg ikke finner gleden i å spise mat som tidligere, og spiser bare fordi jeg må. Heldigvis er den lille krisen over, for denne søndagen er matgleden tilbake for fullt! Tror det var lurt å ha en rolig lørdag med seriemaraton og grandis. Kan ikke huske sist gang frossenpizzaen fra sunnmøre smakte så godt. Jeg spiste nesten hele alene, ble så mett og kvalm etterpå at jeg gikk inn i matkoma. Haha!

Ellers gikk kroppsanalysen på Sats Elixia bra, fant bl.annet ut at jeg var sterkere i venstre hånd enn i høyre (noe jeg syns var utrolig rart siden jeg ikke bruker venstre til noen ting). Kommer til å dele resultatet med dere etterhvert, så gleder jeg meg til å se om det blir noen framgang i de ukene jeg skal trene med PT 😀

6 kommentarer
    1. Så bra at kroppsanalysen gikk bra og at matgleden er tilbake for fullt! Jeg lurte på om du kunne la være å dele vekt og fettprosent på bloggen? Jeg vet det er selvfølgelig helt opp til deg hva du velger å dele, men jeg elsker bloggen din nettopp fordi den ikke er så kroppshysterisk og perfeksjonsfiksert. Jeg leser den hver dag, men som kjempende anorektiker vet jeg at det vil bli et helvete uten like å lese om favorittbloggeren min sin vekt og fettprosent. Det er selvfølgelig ikke noe annet enn et ønske for min egen del. Håper du får en super søndag og nydelig kommende uke! Klem 🙂 ❤️

    2. Hei du 🙂 har tenkt lenge på å bestille meg de pumpsene fra Nelly som du har i nude, men har vært så usikker på størrelse. Hvordan opplever du at de er i størrelse? 🙂 altså de her: http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/sko/festsko/nly-shoes-427/pump-428812-122/

      Hadde satt veldig pris på svar 🙂 fortsatt god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg