UNDERGROUND

I natt våknet jeg av et skikkelig bråk. Først tenkte jeg det var Zara som igjen hadde satt i gang bjeffekonsert på stuen, siden hun ikke for lov til å sove i sengen når hun har løpetid. Det tok litt tid for meg å fatte hva det var som bråkte sånn, det eneste jeg forsto var at det ikke var Zara.

Det var regnet! Jeg har aldri hørt det regne så kraftig før, til og med ikke i Bergen. Egentlig syns jeg det var mest koselig, for noe av det beste jeg vet er å sovne til plaskelyder utenfor soveromsvinduet. Like gøy var det ikke i dag tidlig når man skulle komme seg ut døren, men det er en annen sak.. Foruten om litt bildeknipsing i formiddag har jeg brukt dagen i sofakroken med hjemmekontor – veldig deilig når været er som verst.

IMG_9660-2IMG_9589-2IMG_9618-2IMG_9626-2JakkeDay / BukseHER / PrimebootsHER / VeskeLeo Wulff

3 kommentarer
    1. De primebootsene er så fine! Har veldig lyst til å kjøpe meg de til vår/høst neste år, og synes de høye er finest! Vil du anbefale de? Eller er de veldig varme å ha på inne (med tanke på skole)? 🙂

      1. Jeg elsker de, og anbefaler de veldig! Bruker de hele tiden 🙂 De er ikke spesielt varme inne, så tror ikke du trenger å bekymre deg for det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg