UKESHANDEL SPANIASTYLE

Er det noe jeg virkelig elsker, så er det mat. Alt fra å handle mat, spise mat, planlegge mat, tenke på mat. En av mine store lidenskaper, rett og slett! I dag har jeg vært på en liten shoppingrunde, og jeg må helt ærlig si at kjøpesenter og klesbutikker sliter meg ut. Har ingen interesse av det, rett og slett. Lange køer, mye folk, støvete prøverom.. Takk gud for nettshopping! Uansett. Så fort jeg kjørte fra El Corte Ingles med snuten mot supermarkedet var det som om øynene mine lyste opp. Endelig! Å handle mat her nede er virkelig et eventyr. Jeg brukte faktisk over en time på butikken i sta, fordi det er så mye å se på. De lengste og deiligste ferskvarediskene med sjømat, kjøtt og oster. Åh. Likevel prøvde jeg å begrense meg selv, og kun handle basisen. Jeg orket ikke å planlegge middager for resten av uken, og jeg liker ikke å kaste mat. Derfor ble det hovedsakelig frokost, frukt og litt snacks i denne omgangen.

MMM så mye godt! Gleder meg allerede til å stå opp i morgen. Koke et par smilende egg mens jeg lager en digg sandwich med salat, tomat, agurk og pålegg.

Mozarella med tomat er faktisk noe av det beste jeg vet. Skjønner ikke helt hvorfor, for det smaker jo nesten ingenting? Likevel utrolig fresh og sunn snacks!

I kveld skal jeg ha en skikkelig kosekveld i leiligheten. Skal lage biff, soppsaus, maiskolber, en salat og patatas bravas til. Så skal jeg ta meg en god dusj, ansiktsmaske og serier. Litt hjemmespa som man kaller det 😉 Som sagt er jeg ganske sliten i dag, så det blir nok tidlig i seng på meg!

Så, nå lurer jeg på… Vil dere ha litt oppskrifter her nede? Selvfølgelig med mat man kan lage hjemme også! 😀

3 kommentarer
    1. Skjønner ikke at du tørr å kjøpe kjøtt i Spania… En ting er at dyrevelfelden ikke er på topp i Norge, men i Spania har man jo null oversikt, særlig som nordmann. Kommer aldri til å forstå at folk orker å risikere at dyr har det jævlig for at man skal ha noe godt å spise!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg