UKENS SPØRSMÅL – SIVILSTATUS, FREMTIDSPLANER OG BUTIKKEN

REKLAME – Affiliatelinker nelly.com

Ehm ja, jeg har aldri hatt “ukens spørsmål” før, så vet ikke helt hvorfor jeg døpte innlegget akkurat det. Men har fått inn litt repeterende spørsmål de siste ukene, så tenkte å samle de opp her ♥

JAKKEHER / SUNNIESHER / BUKSEHER / BELTEHER

Hva skjer med REGN nå som du flytter?

Sjappa ruller og går videre! Helt siden vi åpnet for et par år siden, så har det alltid vært planen å flytte til Oslo i 2018. Hvordan den nye hverdagen blir, både for meg, partnere, ansatte og involverte er enda usikker – alt vi vet er at alle er gira og på jakt etter enda bedre resultater  og utvikling i tiden fremover 😀

Hvem skal du bo med i Oslo?

Planen var først å bo alene som jeg alltid har gjort, men så fant vi ut at jeg og Karen skal flytte sammen. Både fordi da kan vi få en sykt mye større leilighet, og fordi….hvorfor ikke? Det er veldig få mennesker jeg kunne sett for meg å bo med, uansett hvor gode venner vi er. Å måtte forholde seg til noen andre hele tiden syns jeg er slitsomt, jeg er jo vant til å kjøre mitt eget løp. Karen er derimot en sykt chill jente, og en veldig god venninne – så jeg tror vårt nye samboerskap kommer til å gå dødsbra 😀

Er du fremdeles singel?

JA, haha. Vet at mange tror at jeg har noe på G (om man sier det enda)  med Jonas siden jeg har snappet/tatt mange bilder med han den siste uken. Jonas er en av mine nærmeste venner. Dessuten er han homofil, så jeg hadde ikke hatt sjans uansett hvor mye jeg hadde prøvd 😉 Om jeg blir romantisk invovlert med noen i fremtiden er det ikke sikkert jeg hadde delt det på bloggen heller. Jeg har jo delt mye angående ekskjærestene mine tidligere, og man ser jo hvor bra det gikk. Haha! Akkurat den delen av livet liker jeg å holde privat, men vi får se hva livet bringer 🙂 Per dags dato er det ikke spesielt mye å dele på den fronten heller, hahah.

KJOLEHER

Hva skal du gjøre når du flytter til Oslo?

“Bare” blogge ♥♥♥♥ Åh, det kommer til å bli så deilig å få flyttet inn i leiligheten, og endelig kommet meg i rutiner igjen. Jeg er så sjukt motivert til å skape innhold fremover, og har mye gøy å dele i månedene som kommer 😀 Kom gjerne med ønsker til hva dere foretrekker å lese om her! Meg og June skal også ta skikkelig grep rundt YouTube-kanalen vår, noe som er mye lettere når vi bor i samme by.

Har du noen reiseplaner fremover?

Jeg har ingen konkrete reise booket, men litt sånn halvveisplaner. Det blir kanskje en tur til New York i juni, Marbella i juli, selvfølgelig en tur til Molde, endel festivaler og ellers skal jeg bare nyte sommeren i Oslo og kose meg i den nye leiligheten. I september skal jeg og June mest sannsynlig på tiiiidenes ferie også, der vi skal reise rundt fra “paradis til paradis”. ÆÆÆ, er så spent! Mer om det senere, når alt er spikret 😀

SKJORTEHER / JEANSHER

Det var noen av de mest stilte spørsmålene den siste tiden! Spørs i kommentarfeltet om du lurer på noe mer ♥

2 kommentarer
    1. Så morsomt med så mye som skjer i livet ditt fremover 😀 forandringer fryder. Og det virker som du er veldig mentalt forberedt på “det nye livet” og alle forandringene! Blir spennende å følge deg inn i den nye hverdagen 🙂 Angående ønsker, så elsker jeg den perioden du skrev mye om kosthold og trening. Og delte oppskrifter på mat. Hjemmelagd havrerundstykker og spicy kjøttsuppe er fortsatt en gjenganger her i huset etter du delte oppskrift også så klart fortsette med outfits. Det hadde vært litt morsomt med et innlegg med bilder av klesstilen din gjennom alle dine år som blogger. Se stilforandringene du har hatt ila den tiden 🙂 og skrive litt om hvorfor du har og hadde den klesstilen du hadde og hvordan din personlighet og din hverdag påvirket hvordan du kledde deg. Vi går ofte igjennom flere “identitets kriser” ila et liv, spesielt i tenårene, så er alltid interessant å sammenligne hvordan man var vs hvordan man ville fremstå/være igjennom klær
      Lykke til fremover 😀

      1. Ja veldig altså! 😀 Når jeg kommer inn i den nye leiligheten skal jeg melde meg på treningssenter igjen, og gleder meg til å dele min “nye og spreke” hverdag! Skal også bli flinkere på å dele oppskrifter, målet er en oppskrift i uken <3

        SÅ gøy med klesstil-forandringene også!! Har notert det ned og skal se om jeg finner frem gamle bilder. Tusen takk for mange tips! <3 Lykke til du også, og nyt sommeren. Stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg