UKENS PLAGG TIL UNDER 300

Heisann! Jeg er jo nelly.com sin aller største fan, og blar igjennom etter nye klær sånn cirka hver eneste dag.. Derfor tenkte jeg nå å ha et ukentlig innlegg med plagg jeg finner til under 300 kroner! Jeg bruker jo mye tid inne der uansett, så hvorfor ikke dele det med leserne mine? 🙂 Altså: Alt dere finner under her koster mindre enn 300 kroner.  Nå er jo skolestart rett rundt hjørnet, og jeg husker jo bare selv hvor stas det var å fylle opp høstgarderoben min som jeg kunne vise fram. Det var alltid slik at de første ukene på skolen, så var det nesten en konkurranse blandt oss jentene å kle seg best med nye klær. Det varte jo selvfølgelig bare i noen uker, før vi ikke gadd mer og fant fram kosedressene våre. Haha! Jeg savner faktisk videregående..
1. HER // 2. HER // 3. HER
4. HER // 5. HER // 6. HER
 


7. HER // 8. HER // 9. HER


10. HER // 11. HER // 12. HER
13. HER // 14. HER // 15. HER
16. HER // 17. HER // 18. HER
19. HER // 20. HER // 21. HER // 22. HER
23. HER // 24. HER // 25. HER // 26. HER

Det ble litt mange plagg denne uken, ops! Syns nelly har så mye fint nå, så klarte ikke dy meg.. Noe dere likte? Og er det noen som gleder seg til skolestart? 😀
//Adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg