UKENS OPPSKRIFT: VEGETARSALAT

God morgen! En liten update på vegetarprosjektet mitt, som går sånn midt på treet så langt. Så langt denne uken har jeg kun spist to skiver med trønderfår, og det er jo ikke ille i forhold til mitt tidligere kosthold! I går lagde jeg meg en skikkelig digg salat, som faktisk ser så jævlig kjedelig ut ved mindre du tester den ut selv. Jeg slengte egentlig sammen litt av tingene jeg hadde i kjøleskapet, så jeg tipper denne salaten hadde vært godt med mye annet også. Men, det enkle er ofte det beste i hverdagen – så har kommer min favorittsalat these days. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å spise denne én uke i strekk før jeg er dritlei, så jeg får nyte så lenge det varer!

ALL YOU NEED:

- Isbergsalat
- Cherrytomater
- Avocado 
- Fetaost
- Oliven
- Pesto

Bland alt sammen, og nyt! Dette høres både latterlig enkelt ut, og skikkelig kjedelig. Det syns jeg også før jeg tok min første bit, og nå er jeg hekta. En skikkelig digg og enkel salat om du har det travelt en dag, samtidig som den metter veldig pga avocadoen og fetaosten. Jeg er virkelig ikke et salatmenneske, og har vært veldig kresen på mange grønnsaker tidligere i livet. Nå har det forandret seg helt, noe jeg er veldig glad for. Ofte craver jeg frisk og sunn mat kontra junk som jeg gjorde før, og det er nok fordi jeg higer etter energi og overskudd i hverdagen.

Mmmmm! Det har vært lange dager på meg denne uken, og jeg har egentlig jobbet non stop fra jeg har våknet til jeg går å legger meg. I går sa jeg faktisk nei til å dra på byen fordi jeg ikke ville være klein i dag, og deet har jeg aldri brydd meg om tidligere. Hjelp, kanskje jeg har blitt voksen? 🙁 Trist. På lørdag skal jeg derimot ta meg en snurr eller to, så jeg får glede meg til da ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg