UKENS OPPSKRIFT: PERFEKT HELGEMAT

Å skrive dette innlegget var ikke en god start på dagen for meg.. Her sitter jeg sulten som bare det og ser på den deilige maten som vi spiste i helgen. Haha! Som sagt fikk jeg besøk av Cathrine og Amalie, og vi hadde skikkelig craving for litt italiensk tapas. MMM. Tomat og mozzarella, spekeskinke, chorizo, stekt chevre med honning, manchego, hjemmelagde kjøttboller i tomatsaus, stekte poteter og bacon sto på lørdagens meny. Det er egentlig bare å skjære opp alt, plassere det på et fat og nyte!

 

Over til noe helt annet. I natt sov jeg utrolig dårlig, og hadde de verste marerittene. Ikke husker jeg hva jeg drømte om, bare at jeg våknet flere ganger, var livredd og hadde store problemer med å sove. I dag er altså ikke en veldig god dag for meg, og jeg holder seriøst på å sovne her jeg sitter. Gleder meg allerede til å legge meg! Litt senere reiser jeg til Oslo for resten av uken, noe jeg gleder meg veldig til.

Håper alle har en fin, og våken dag.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg