UKENS OPPSKRIFT

Image and video hosting by TinyPic

UKENS OPPSKRIFT: CRABNOBS I COUSCOUS

God lørdag alle sammen, håper du har kost deg så langt i helgen! På denne kanten har det vært utrolig rolig. Jeg fikk det som jeg ville og sov helt til halv elleve i dag tidlig, det var lenge siden gitt! Ellers har jeg og kjæresten tatt en liten tur til byen, spist deilig lunsj og egentlig bare slappet av.

Apropos lunsj, jeg tenkte å dele en kjapp og sunn oppskrift med dere. Dette spiste vi nettopp til lunsj,  den er både kjapp å lage og metter lenge. Mye gode ting her altså 🙂

Du trenger bare:

  • Lobnobs
  • Couscous
  • Vårløk
  • Litt chilli
  • Gresk dressingmiks

Bland alt sammen, og nyt!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Planene for kvelden er vel egentlig bare å slappe av, men jeg kjenner meg selv rett og vet at jeg alltid blir rastløs på lørdagskvelden. Siden internett tydeligvis ikke fungerer i dag heller spørs det om det blir litt for kjedelig med hjemmekveld om vi ikke kan se på serier. Det blir spennende å se hva denne lørdagskvelden bringer, med andre ord!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg