UKENS MOTTO

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

JAKKEHER (-30%) / GENSERHER / JEANSHER / SOLBRILLERHER

Is it a good day to be alive?! Jeg har faktisk hatt en ganske fin dag. Mye fordi jeg laget en plan på hvordan dagen min skulle være, og har fulgt den. Jobbet de tidene jeg satt, jeg startet på 30 days yoga challenge, spiste sunt og er nå straks klar for å bare kose meg. Det føles så mye bedre når man har stått på litt! Yte for å nyte 😉 Ukens motto, hehe. En ekstra god nyhet i dag er at jeg så at papirhuset har kommet med ny sesong?! Ja I know, velkommen etter Julia. Likevel – den skal sluuuuukes i kveld for å si det sånn.

Her har du Bergen i et nøtteskall. Sol, overskyet og regn på en gang.

Nå er det nesten som om jeg ikke klarer å runde av dette blogginnlegget fort nok. Er SÅ gira på å se papirhuset at jeg nesten sklir av kontorstolen. Skal hoppe rett i bilen, kjøpe noe digg snacks på butikken, tenne i peisen og rigge meg godt til rette for seriemaraton. Som vanlig får jeg sikkert hjertesorg når serien er over, så derfor lurer jeg på… har du et serietips?

2 kommentarer
    1. Har faktisk begynt og sett One Tree Hill igjen av alle ting, blast from the past😅 Har bare sett hele serien 1 gang pluss at det er hele 9 sesonger, kjekt i disse tider😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg