UKENS HURTIGSKRIVING

Hei og god morgen! Det føles ut som evigheter siden jeg skrev noe på denne bloggen. Dagene i jazzen er veldig travle, og jeg har vært alt for sløv på å ta bilder. Faktisk har jeg ikke noe å vise dere nå heller, jeg bare skriver for å skrive..

Våknet nettopp med Zara på brystet, den eneste måten jeg liker å våkne opp etter en kveld på byen. I går var stemningen utrolig bra, men jeg var virkelig ikke helt i party mooden. Prøvde så godt jeg kunne å være like happy som resten, men etter en stund merket jeg at det eneste jeg ville var å dra hjem. Så det gjorde jeg også. I kveld er jo den store festdagen, lørdagen i jazzen liksom. Dessverre orker jeg ikke tanken på mer alkohol og lange køer inn på byen, så jeg holder meg nok på den andre siden av vinflasken! Årets festival har absolutt levd opp til forventningene, og det er alltid like moro å være hjemme.

Neste uke vet jeg egentlig ikke helt hva som skjer. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal reise utenlands, til Bergen eller bare bli i Molde. Merker at jeg savner leiligheten min veldig, og jeg gleder meg sinnsykt til å komme “hjem” igjen til Bergen. Livet i en koffert er helt greit det altså, men nå har jeg ikke vært hjemme siden mai og jeg merker det frister mest å dra tilbake dit egentlig. Nei, ikke vet jeg hva som skjer. Vi får bare vente å se!

Jeg vet ikke om jeg fremdeles er full, eller om dette bare var årets mest random innlegg. Som sagt har jeg ingen bilder å dele med dere, så håper det er greit med bare tekst for en gangs skyld. Hvordan har du det om dagen? Legg gjerne igjen en kommentar!

2 kommentarer
    1. Kos deg masse heime:) alltid kjekt å lese bloggen din! Er alt for dårlig til å kommentere, men du skal vete at bloggen blir sett pris på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg