UKENS HURTIGSKRIVING: SUPERJULIA

Nå er det en liten stund siden jeg har hatt ukens hurtigskriving, så syns det var på tide! Til de som ikke vet hva det er, så betyr det at jeg skriver ned alt som faller meg inn i noen minutter uten å tenke på skrivefeil osv. En digg måte å tømme hodet på!

Ny uke betyr nye muligheter, problemet mitt er bare at jeg ikke alltid vet hva motivasjonen for uken er. Noen uker er jeg dritdårlig til å gå i forelesning, trener ingenting og finner alltid en unnskyldning for å gjøre noe gøy, mens andre uker er jeg liksom superJulia og trener hver dag, drar i alle forelesninger og det kunne ikke falt meg inn å spise snop. Heldigvis har jeg en superJulia uke nå, og det føles utrolig digg. Eller, om jeg faktisk har en superuke vet jeg ikke enda. Ja, jeg var i forelesning i dag men jeg vet enda ikke om jeg kommer meg på trening. Planen er jo å dra om en liten time, men mine planer endrer seg jo så mye at det nesten er irriterende. Det er seriøst min verste egenskap. Jeg kan syns en ting virker så utrolig bra, og så blir jeg skikkelig gira på å gjøre nettopp dette. Som for et par uker siden, da jeg egentlig var syk men sto på badet for å sminke meg til finans-forelesning. Jeg tok på meg jakken, skoene, pakket vesken og var klar til å gå ut døren, da det plutselig falt meg inn å ta en selfie. Jeg gikk bort til vinduet der det er best lys, knipset et par bilder og satt meg i sofaen for å sjekke om noen ble bra. Ti minutter senere lå jeg langflat på sofaen superklar for å sette på en episode av Devious Mades. Der lå jeg i en time og kom meg verken på forelesning eller i gangen for å ta av meg yttertøyet og skoene. Jeg bare….lå der.

Og det irriterer meg også at jeg har brukt hele avsnittet over nesten bare på skoleprat. Hvorfor jeg plutselig tenker så mye på skole aner jeg ikke, for som regel er skole ikke en bekymring for meg da jeg alltid bare har sklidd litt igjennom og lært ting i siste liten. Mens nå stresser det meg så sykt at vi har eksamen om to måneder (som er veldig lenge til etter min mening) og jeg planlegger liksom når jeg skal begynne å lese for alvor og hvordan fag jeg skal lese til hvilken tid. Wææ enten så har det skjedd en stor forvandring i prioriteringene den siste tiden, eller så.. nei jeg tror faktisk jeg har endret prioriteringer og blitt et bittelite skolelys. Planen er iallefall å bli et skolelys og få dritbra karakterer dette semesteret. Ønsk meg lykke til! Ønsk meg også lykke til og kryss fingrene for at jeg drar på trening om en time, og at jeg ikke endrer planen min enda en gang.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fjoh det var gått å få ut litt skolefrustrasjon i dette innlegget! Hva syns du om ukens hurtigskriving? LIK gjerne innlegget om du vil jeg skal starte med det ukentlig, og ikke bare en gang i måneden sånn som nå.. Haha!

5 kommentarer
    1. Dette er noe av det morsomste med bloggen din! Hahaha, men trodde du hadde byttet til “Julia usensurert” ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg