UKENS HURTIGSKRIVING

Jeg har faktisk tenkt å starte med uken hurtigskriving hver mandags morgen fremover. Det er jo en utrolig deilig måte å starte uka på! Å tømme alle tanker, og starte med ny motivasjon. Til de som ikke vet hva ukens hurtigskriving er, så er det et innlegg jeg skriver på noen minutter der jeg bare tømmer hodet helt og skriver alt jeg kommer på uten å tenke på skrivefeil og den slags. Det er som regel ingen mening med tema-overgangene heller, jeg skriver bare alt som faller meg inn.  Lets go!

Image and video hosting by TinyPic

Det første som faller inn i hodet på meg er hvor mye lettere det var å ha “ukens hurtigskriving” før. Jeg har jo egentlig hatt en lang pause fra denne spalten, rett og slett fordi jeg syns det er vanskelig å sette ord på alt jeg tenker. Når man var yngre var det liksom ikke så farlig hva man delte med den store verden, mens nå noen år senere er det jo litt skummelt at alle som ønsker skal ha mulighet til å lese private ting. Man vet jo aldri hva som slår tilbake på en senere.

Men nå skal jeg prøve, virkelig prøve å få denne spalten til å funke. Virkelig grave i toppen og ikke undertrykke alt jeg ellers gjør. Det er så sykt typisk meg, å bare skyve vekk tanker som er ubehagelige og erstatter de med et overfladisk vas av gode ting. Det er jo forsåvidt en god egenskap å kunne fokusere på det gode i livet, samtidig er det noe jævlig dritt når alt man har fortrengt over tid slår seg sammen. Herregud så avhengig jeg er av SKAM forresten! Beklager at ukens første innlegg kom ganske sent i dag, men jeg måtte faktisk bare starte dagen med et lite SKAM-maraton. Jeg har ikke innrømmet ovenfor kjæresten min at skam er min guilty pleasure, så uansett hvor mye jeg hadde lyst å se på serien i helgen lot jeg være. Litt hemmeligheter får man vel ha for hverandre? Haha 😉 Om han leser dette innlegget er jeg vel busted, men sannheten kommer vel alltid frem for en dag.

Herregud så fort jeg er ferdig å skrive dette innlegget må jeg ta meg en alvorsprat med Zara. Hun har tydeligvis lagt seg over tastaturet mitt i natt, for nå er hele macen min full av hår mellom alle tastene. For en jævla drittperiode dette er for pelsen hennes, hun røyter jo mer enn jeg gjorde da jeg hadde extensions!! Det minner meg på at jeg burde komme meg i dusjen for å vaske mitt eget hår snart. Senere skal vi en tur i lokalet butikken skal være i for å planlegge hvor kassen skal stå osv. Jeg tar med meg kamera jeg, så kan dere se hvordan det ser ut der så langt. Okei, nå er vel skriveminuttene mine over. Jeg gravde nok ikke så veldig dypt i tokklokket i dette innlegget, men dette er den første ukens hurtigskriving på en stund, så jeg trenger vel noen uker på å komme skikkelig inn i det.

Hva tenker du på for tiden?

 

4 kommentarer
    1. Jeg tenker mye på kroppspress og utseende.. Trodde ikke det skulle komme å ta meg, men nå er jeg helt nedgravd i det

    2. Hei 🙂 Ser du ofte går med sånne wet look frisyre. Hvordan gjør du det? Får du det til og holde hele dagen?

      1. Hei! 🙂 Tenker du den med alt håret bakover eller den med midtskill? I såfall syns jeg det er mye vanskeligere å få den med alt bak til å holde! Det er lettest når håret er bittelitt fett, så bruker jeg et par klemmer og en strukturspray for at det skal holde 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg