UKENS HURTIGSKRIVING

Jeg vil egentlig bare starte denne hurtigskrivingen med å fortelle dere hvor stolt jeg er over meg selv de siste dagene. Herlighet altså, jeg er så flink ♥♥♥♥ Har lagt meg hver kveld å tenkt over hvor effektiv dagen har vært, og det er den beste følelsen i verden! Om jeg fortsetter dette flink-pike-syndromet blir spennende å se. Jeg lover iallfall å ikke skryte mer av meg selv om det gjør det, da er det vel ingen som gidder å lese bloggen min til slutt.. Haha!

Så, nok om meg og min overnaturlige skryting rundt meg selv. Jeg er egentlig sulten. Ikke sånn én brødskive sulten, men jeg vil dra på McDonalds å bestille en av alt på hele menyen sulten. Derfor står maten å putrer i kasserollen, og jeg skal ikke skryte på meg å si at jeg er verdens flinkeste kokk også, for dagens middag består av to egg. Neida. Såklart gjør den ikke det. Har bare ikke tid til å lage mat akkurat nå derfor er det bedre enn ingenting, tenker jeg.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Over på noe helt annet. Hva faen skjer med at jeg har eksamen om en måned? Altså, wow! Føler jeg nettopp satt meg inn i forelesningssalen etter en lang og alt for digg sommerferie, og nå er det plutselig eksamensperiode? Herlighet, her går det unna! Jeg har bestemt meg for å ta det cooool litt til, og starte for fullt med lesingen 1. november. På mandag reiser jeg nemlig til Oslo for å bli der en uke, og det frister mer å bare fokusere på jobb der nede enn å måtte drasse med meg ti kilo i bagasjen som er skolebøker. Jeg trenger de kiloene til klær, for å si det sånn..

Her har dere egentlig tankene mine beskrevet i korte drag. Jobb, skole og at jeg er flink for tiden. Slapp helt av, på torsdag skal jeg på byen så da satser jeg på at jeg har noen juicye historier å dele på fredag. Det er lov å håpe! Neste ukes hurtigskriving blir forhåpentligvis noe med litt mer humor og fart i, jeg lover.

2 kommentarer
    1. Heisann! Bare lurer på hvordan du deler opp lesingen din mot eksamen? 🙂
      Leser du forskjellige fag hver dag? Leser du kun til faget du har eksamen i frem til den eksamenen, og deretter til neste eksamen etter du er ferdig med den ene? Haha… første året som student er ikke lett, og synes det er veldig vanskelig å disponere lesingen…

      1. Hei! 🙂 Det kommer helt an på hvor lenge det er til eksamen, om jeg har god tid leser jeg litt på hvert fag. Men om det er en uke fokuserer jeg som regel på faget jeg har eksamen i 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg