UKENS BESTE DAG

Fineste Anja og Kristine 
♥

 

Bildedryss fra kanskje ukens aller beste dag, nemlig onsdag! Jeg var jo i Oslo sammen med Nelly.com fra tirsdag-torsdag, og på onsdag inviterte de flere bloggere innom for å vise frem den nye kolleksjonen fra NLY Shoes. Jeg hadde helt ærlig ingen forventninger til dagen, som sagt har jeg jo lært meg å ta ting som det kommer, haha. Men herregud, som jeg koste meg. Det var første gang jeg hilste på flere av de andre bloggeren, bl.annet Kristine som jeg syns er en skikkelig kul babe. Vi satt på en av suitene til The Thief, drakk bobler, spiste popcorn og skravlet om alt og ingenting. Senere på kvelden dro vi ut for å spise på Pinerolo Amerikano sammen med resten av teamet, og maten der er så syk at du MÅÅ bare teste den ut om du bor/skal til Oslo. Kvelden ble avsluttet i hotellbaren med øl og enda mer babling, før jeg, Anna og Andrea krasjet i hotellsengen med paradise hotell og enda mer junk. Slike dager elsker jeg, og de gir meg så ufattelig mye god energi. Omgi deg med de menneskene som får deg til å føle deg bra. Livet er for kort til negativ energi.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg