UKEN VIA TELEFONEN

ANNONSE – Affiliatelinker

Date night på Sumo ♥ Beste restauranten!!

Jeg elsker roser!! Før kjøpte jeg alltid inn friske blomster hver fredag, men har vært slapp der de siste årene. Vasen finner du forresten her, og bordet her.

Fredagsbiff med hjemmelaget bearnaise, rødvin og bakte potetbåter. Herregud, jeg elsker mat!

Fineste damene på Beauty London

Meeeer mat… Se da, er det rart jeg elsker Sumo? 😍

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER / BOOTSHER

Deilig stroll i finværet! Elsker denne jakken, bruker den hele tiden som dere kanskje har sett? Finnes også i beige her og svart her!

Skjønner ikke hvorfor jeg bare har finværsbilder av Bergen på kamerarullen min? Føler det har regnet her i to uker i strekk, haha!

Hva er dine planer denne fredagskvelden? Jeg skal slappe maks av med pizza og gullrekka på tven 😀 Deilig start på helgen!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg