UKEN SOM GIKK

Ukens fokus:

Siden jeg reiste sammen med Christoffer til Sverige på tirsdag for å besøke foreldrene hans har fokus denne uken vært kun på avslapning. Omtrent. I morgen starter hardkjøret (om man kan si det sånn), så det har vært veldig deilig å ha en uke uten alarm på morgenen og stress i hverdagen. Vi har fikat omtrent hver dag (drukket kaffe og spist kaker), sett på tv, gått turer og bare hygget oss. Deilig!

Ukens antrekk:

Image and video hosting by TinyPicGenserHER / SkoHER / VeskeHER

Image and video hosting by TinyPicJakkeHER / VeskeHER / BukseHER

Det var ikke så mange antrekk denne uken, siden jeg stort sett gikk i chilleklær i Sverige. Får satse på flere antrekk neste uke 😀

Ukens beste minne:

På lørdags kveld feiret vi at Christoffer sine foreldre hadde 30 års bryllupsdag. Siden favorittresturanten deres var fullbooket valgte de å lage treretters middag hjemme i stedet, og det er jeg utrolig glad for! De er så sykt flinke til å lage mat, og det var nok årets beste måltid med kreps til forrett, indrefilet til hoved og daimkake til dessert. Det var en helt super kveld med mye god mat, noe godt i glasset og kjærlighet i luften. Jeg syns det er så fint å se hvordan foreldrene til Christoffer har det sammen, og hvordan de behandler hverandre med så mye kjærlighet etter 30 år. Virkelig forbilder når det kommer til eget kjærlighetsliv!

Ukens verste minne:

Det er vel to hendelser jeg kan dra under denne kategorien, den ene ønsker jeg ikke å prate om, men den andre var da jeg tok buss til flyplassen i Gøteborg tidligere i dag. Vi kjørte på motorveien i over 100km/t, da bussen plutselig bråbremset og jeg fløy frem og slo hodet i setet foran. Jeg hadde ikke på meg bilbelte, noe jeg vet man egentlig skal ha men jeg aldri gidder. Alt gikk bra altså, men den følelsen av at så fort kan det faktisk skje skremte meg skikkelig. Bare på et sekund kan alt være over, så det gjelder å nyte hvert øyeblikk i livet – uansett hvor klisje det høres ut. Og ja, husk bilbelte!!

Ukens tanke:

Som sagt har jeg prøvd å slappe av denne uken, men det er nesten umulig å legge fra seg alle tanker rundt både bloggen og Janne & Julia! Jeg har tenkt utrolig mye på hvordan vi kan forbedre nettbutikken vår. Jeg vet ikke hvordan dere opplever den, men jeg som ser den hver dag syns den kanskje kunne vært enda mer spennende? Til uken får jeg sette meg sammen med webdesignerne å finne ut en løsning! Så har jeg tenkt mye på å gifte meg og barn denne uken. Helt sikkert fordi vi har vært i Sverige på besøk hos foreldrene til Christoffer. Misforstå meg rett altså, jeg vil verken gifte meg eller få barn på mange år – men det er gøy å leke seg med tanken en gang i blant. Haha! Jeg lurer på når jeg faktisk kommer til å føle meg «klar» for å få barn. Akkurat nå er jeg alt for egoistisk, og ville aldri gitt slipp på livet mitt nå for å få barn. Jeg lurer på når man legger fra seg de tankene. Tenk om det aldri skjer? Skummelt å tenke på.. Neida! Jeg vil ha barn en vakker dag, men det er ikke før om hvertfall fem år 🙂

Dette ble en veldig kort, første “uken som gikk”. Etter ønske fra en leser tenkte jeg å begynne med det hver søndag, men med litt andre temaer enn det alle andre har. Noen blir jo like selvfølgelig, men til neste gang hadde det vært moro å hatt noen andre punkter! Ønsker? 😀

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg