UKEN SOM GIKK, SEPTEMBER DEL 3

AKKURAT NÅ:

Mandags morgen, ny uke – og nye muligheter! Jeg lever for nye muligheter, spesielt på kostholdfronten 😉 Denne helgen har vært et spisemaraton uten like. Siden jeg har vært syk har min eneste aktivitet vært å føre mat fra fatet opp i munnen. Eller, jeg kan egentlig ikke kalle det mat engang. Godteri og potetgull har ernært meg denne helgen. Ikke bra. Føler meg som en vandrende potet akkurat nå. Får skikkelig carb-face når jeg spiser mye dritt også. Helt seriøst, hele ansiktet mitt samles med vann og jeg ser virkelig ikke bra ut. Uansett! Formen er mye bedre og jeg er klar for å komme meg ut døren om noen få strakser.

UKENS HØYDEPUNKT:

Hmm kanskje REGN-festen på fredag? En skikkelig gøy kveld med mye kjentfolk! Jeg brukte heller ikke en krone den kvelden, og ble likevel rimelig.. full. Hallo, jeg skjønner ikke hvorfor? Hvem ga meg drikke?? Jeg hadde jo egentlig feber, så kanskje det var derfor. Haha. Uansett en super kveld 😀

UKENS NEDTUR:

Å bli syk. Etter jeg tok min siste hpv-vaksine på tirsdag merket jeg at formen bare ble verre og verre. I helgen har jeg bokstavelig talt vært sengeliggende med feber. Det eneste positive er at jeg endelig har hatt tid til etterlengtet søvn, haha.

UKENS PERSON:

Gutta bak REGN som har vært så flinke å arrangere tidenes kule fest! Den var på hulen her i Bergen, som bokstavelig talt er midt inne i et fjell. Man hadde ikke mobildekning, og det er egentlig sykt creepy om man tenker seg om. Spesielt om du har sett serien the walking dead 😉 Men det gikk heldigvis bra, hehe.

UKENS OBSESSION:

Hot cheese dip fra Burger King. OMG det er den beste dippen i verden! Jeg har cravet den absolutt hele uken, og du kan tenke deg jeg var fornøyd da jeg bestilte hele fire dipper til nattmaten min på fredag. Kunne spist den dippen der på brødskiva, som tilbehør til middagen min eller til knekkebrød. Så glad er jeg i den. Noen som vet hvordan man lager den hjemme? Eller vent, ikke si det. Da kommer jeg til å lage den hele tiden.

UKENS FUN FACT:

Jeg syns det er litt ekkelt å ha dyne i sofaen. Nå som jeg har vært syk har dynen åpenbart vært med meg inn på stuen, meeen med litt motvilje. Jeg syns nemlig ikke dynen hører hjemme på sofaen. Tenk alle som har vært på besøk her, og man vet jo aldri hvilke bakterier de (eller meg forsåvidt) drar med seg på rumpa før man setter seg ned. Derfor måtte jeg sove på sofaen i natt, fordi jeg ikke orket å bytte sengetøy eller å dra med meg de potensielle bakteriene inn i sengen. Herregud, jeg er så sær på sånne ting..

UKENS ANTREKK:

GENSER HER / DRESSBUKSE HER / BOOTS – GAMLE FRA TIGER

JAKKEHER / GENSERHER

GENSER HER

UKENS MAT:

Jeg har nok aldri vært så glad som da jeg sto på Burger King natt til lørdag, med en svær take away pose i hånden. Min faste muche-bestilling er en whopper jr cheese meny, en pakke nuggets og selvfølgelig 3-4 hot cheese dip. Og en cola zero, for å ikke være alt for usunn 😉

UKENS MUSIKK:

LANY – Super Far
Khalid – 8TEEN
Lil Wayne – Hot Revolver

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

Siden det er sykkel VM i Bergen denne uken både håper og tror vi at det blir ekstra action på J&J. Derfor blir det nok mye jobb der! Ellers har jeg jo det o-store møtet i kveld som jeg har mast om men ikke fortalt – som jeg forhåpentligvis kan røpe snart. Ellers må jeg egentlig til Oslo denne uken, men det er ikke sikkert jeg kan ta meg tid med tanke på VM. Vi får se!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg