UKEN SOM GIKK, SEPTEMBER DEL 3

AKKURAT NÅ:

Holder jeg seriøst på å sovne.. Var å fikset vippene mine hos Beauty London nå nettopp, og jeg sovnet sånn akkurat i det vi var ferdig. Typisk, haha! Det har vært ekstremt mye moro og alt for lite søvn i helgen, så jeg gleder meg skikkelig til å komme hjem i kveld. Men først mandagsmøte med teamet. Mye spennende som skjer fremover. Herreguuud jeg gleder meg til å avsløre det på bloggen! Føler egentlig dette “akkurat nå” punktet bare er en haug med random tanker i hodet mitt?

UKENS HØYDEPUNKT:

Jeg hater å ha hemmeligheter, og jeg syns det er dritirriterende at jeg ikke kan skrive mer rundt tema. MEN, møtet i går sammen med de andre aksjonærene var definitivt ukens høydepunkt. Skal prøve å få en fortgang i prosessen slik at jeg kan blogge om hva vi driver med om dagen asap! Haha.

UKENS NEDTUR:

Lite søvn og alt for mye å gjøre. Det føles litt ut som om jeg kveles for tiden, og tiden strekker liksom aldri helt til. Ikke før man er ferdig med én to-do liste har man allerede laget en ny som er dobbelt så lang. Men som den planleggeren jeg er har jeg allerede planlagt at jeg skal slappe av i juleferien 😉 Haha!

UKENS TANKE:

Jeg måååå på Celine Dion konsert i Las Vegas! Dette er visst den siste turneen hennes EVER, så jeg må virkelig prøve å skaffe meg billetter til et at showene.

UKENS FUN FACT:

Jeg sover alltid med dynen over munnen. Mange syns kanskje det er rart, men jeg føler jeg får tørre lepper om jeg ikke gjør det fordi da kommer det luft ut av nesen min ned på leppene. Hahah! Så ja, jeg sover alltid med dynen rett over munnen, og under nesa åpenbart.

UKENS OBSESSION:

Sushi! Ikke at jeg har spist sushi, men jeg har hatt lyst på det hver eneste dag. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare har kjøpt det, for det er jo flust av sushisjapper i byen. Haha.

UKENS MAT:

Den deilige indiske middagen jeg spiste i går. Jeg var invitert til en venninne på storkalas med indisk + tilbehør, vin og kos. Det er så sykt rart, for da jeg gikk hjem etter møtet i går tenkte jeg at det hadde vært skikkelig digg med indisk mat, og et par timer senere inviterer Eline meg på indisk! Law of attraction sier jeg bare.

UKENS ANTREKK:

JAKKE – ELVINE HER / GENSER – FILIPPA K HER / DRESSBUKSE – NLY HER / SNEAKERS – NLY HER

SKJORTEHER / DRESSBUKSEHER / SNEAKERSHER

JAKKE ONE TEASPOON

JAKKE – WHYRED / GENSERHER / BUKSEHER / BOOTS – TIGER OF SWEDEN

SKINNJAKKE – SAMSØE SAMSØE / GENSERHER / BUKSEHER /BOOTS – TIGER OF SWEDEN

UKENS MUSIKK:

Jeg hører omtrent bare på klassisk musikk om dagen. Som regel bare random lister som er laget av spotify! Jeg får en helt annen konsentrasjon når jeg jobber, noe som er skikkelig digg.

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

Samme som alle andre uker egentlig.. Haha! Skal vel og merke prøve å ta livet litt mer med ro denne uken. Slappe av på kveldene, tenne i peisen og bare kose meg med vennene mine uten for mye festligheter. Skal også prøve å starte på boken “hvordan bli rik” som Janne ga meg. Hint hint.. Haha, kapitalist much?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg