UKEN SOM GIKK, SEPTEMBER DEL 2

AKKURAT NÅ:

Føler jeg skriver det samme på dette punktet hver eneste mandag, haha. Jeg er…trøtt? Forrige uke var helt latterlig hektisk, og de to neste ukene kommer ikke til å bli noe bedre. Det skal være sykkel VM i Bergen neste uke, og det forventes over en halv million ekstra mennesker i byen. Flere av veiene blir sperret av, og jeg ser for meg det kommer til å bli helt kaos. Jeg må ærlig innrømme jeg gruer meg skikkelig. Gøy at det skjer noe, for all del. Men, i praksis kommer det til å bli et helvete å bo i Bergen, spesielt der jeg bor. Forhåpentligvis får vi inn litt ekstra omsetning på J&J den uken, da blir det iallfall verdt det!

UKENS HØYDEPUNKT: 

Selv om det skjedde mye gøy forrige uke, må jeg faktisk si at høydepunktet var gårsdagen! Jeg lagde skikkelig søndagsmiddag til meg og noen venner. Fårikål, som kanskje noen så på mystoryen min! Ellers så spiste vi sykt mye godteri, så film og bare slappet av. Herreguuud så digg det er å slappe av, spesielt etter uken som var. Wow, er dette virkelig første gang festligheter ikke er ukens høydepunkt? 😉

UKENS NEDTUR:

Alt man vil gjøre som man ikke har tid til. Som å oppdatere bloggen bedre. De siste dagene har bare flydd avgårde, og det er så mye jobb med J&J om dagen. De to neste ukene kommer til å bli crazy, så jeg må bare finne en måte å strukturere meg selv bedre på. Det er jo tross alt bloggen som er “hovedjobben” min og burde bli prioritert først. Samtidig er den lettere å utsette siden det kun er meg det går utover, og ikke andre mennesker som på butikken. Baaaah!

UKENS PERSON:

Denne må jeg nok dedikere til Ingeborg, nok engang! Som dere vet er hun daglig leder i butikken, og gjør en heeelt formidabel jobb. Jeg kjenner få som har like god arbeidsmoral som henne, og det pusher også meg til å ville jobbe enda bedre.

UKENS OBSESSION:

Snus….. Hahhaha. Jeg vurderer å slutte, og tenkter alltid at “denne boksen er den siste”. Noe som gjør at jeg bare snuser enda mer, fordi jeg tenker at det snart er slutten. Helt idiotisk. Det er faktisk ikke verre enn å bare slutte? Jeg har gjort det før, og vet jeg kan klare det igjen. Så nå sier jeg det igjen, boksen jeg har nå er den siste! Tror jeg.

UKENS FUN FACT:

Jeg er livredd for å ta buss uten billett. Min største frykt er å bli stoppet i kontroll uten billett. Ikke fordi selve boten er så krise, men den ydmykelsen å bli tatt foran så mange mennesker.. Får seriøst frysninger på ryggen av å tenke på det. På bussen som går utenfor leiligheten min til sentrum tar seriøst bare fem minutter, og det er aaaaldri kontroller. Likevel skjer det ikke at jeg setter meg på den uten billett. Ikke om jeg kun skal ett stopp engang!

UKENS ANTREKK:

JAKKE – DRY LAKE HER / SKINNTIGHTSHER / SUNNIES – QUAY HER / SKOHER

JAKKEHER / LUEHER / SUNNIESHER / SKINNBUKSEHER / SKOHER

KJOLEHER / SKOHER

UKENS MAT:

Burde egentlig skrevet fårikål her siden jeg brukte flere timer på det i går. Men da maten var ferdig var jeg bare kvalm og ville egentlig ikke spise noe i det hele tatt. Ellers har jeg skikkelig craving på rødløk om dagen, og spiser det til alt. Merkelig obsession, men jeg bare elsker det.

UKENS MUSIKK:

ZAYN – Drunk
NICKI MINAJ – Pills N Potions
ADELE – Water under the bridge
KHALID – 8teen

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

I kveld skal jeg på valgvake sammen med venna! Vi skal lage noe godt å spise, drikke vin og se på valget. Ikke at jeg har en sååå stor interesse for det, derav vinen. Hehe. Jeg har egentlig ikke så mye peiling på politikk, men etter å ha lest meg litt opp de siste dagene pluss tatt tester på nettet vet jeg nå hva jeg skal stemme senere i dag. Husk å stem folkens! Resten av uken har jeg ingen store plane før fredag, da nabobutikken til J&J, REGN skal ha 2-årsfest. Det blir nok veldig gøy!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg