UKEN SOM GIKK, SEPTEMBER DEL 1

AKKURAT NÅ:

Akkurat nå sliter jeg med å ikke sovne over tastaturet. Jeg kom hjem fra Oslo ganske sent i går kveld, så det ble ikke mye søvn på meg i natt. Men, en liten energidrikk fikser det meste, så det gjør ingenting 🙂 Jeg har så sinnssykt mye jobb å gjøre denne uken, så jeg vurderer å gå i hi sammen med macen min. Bokstavelig talt. Bortsett fra når jeg skal ta bilder til bloggen da seff 😉 Hahah! Noen ønsker for denne uken? Jeg vurderer også sterkt å starte med video igjen!

UKENS HØYDEPUNKT:

Stockholm med jentene mine ♥ Det er absolutt ingen selvfølge at blogg-gjengen skal komme så godt ovens som vi gjør. Jeg har det seriøst så syyykt gøy på reisene våre, og alle har typ samme barnslige humor. Gleder meg allerede til neste gang wohoooo! Så dro jeg jo også spontant til Oslo i stedet for Bergen på lørdag, og hadde en lystig kveld sammen med Andreas og co. Alltid like gøy, iallfall for meg 😉

UKENS NEDTUR:

Kroppen min har virkelig slått seg vrang igjen. For det første merker jeg at magesåret mitt er på vei tilbake, og det helvete orker jeg virkelig ikke gå igjennom på nytt. Så har jeg fått et slags utslett i ansiktet som ser helt grusomt ut. Det er nesten sånn at jeg ikke tør å vise meg offentlig, haha. Neida, sistnevnte er jo bare en forfengelig greie og jeg kan ikke la det begrense meg. Samtidig er det jo ikke spesielt fint. Må dra til legen denne uken for å fikse opp i alt.

UKENS PERSON:

Hmm denne blir vanskelig, og må gå til flere! Ingeborg, som har hjulpet meg ganske mye den siste uken. Eline og Martine, som disket opp fantastisk middag til meg på mandag, og som er så snill å passe på Zara hver gang jeg reiser. Blogg-jentene Anna, Erica og Andrea som gjorde Stockholmturen helt fantastisk. Andreas og resten av de jeg hang med i Oslo, som gjorde avslutninga på uka helt perfffff.

UKENS OBSESSION:

Bloggen! Hahah det må høres helt rart ut, men jeg har vært skikkelig motivert i det siste. Godt man liker jobben sin, si!

UKENS FUN FACT:

Jeg har nesten aldri på lyden på mobilen min, og jeg har også skrudd av vibrasjonen. Så jeg hører derfor aldri når jeg får meldinger eller noen ringer, men likevel tar jeg typ alltid telefonen. Haha.

UKENS ANTREKK:

GENSER – HER

JAKKE – HER

LUE – ARNIE SAYS / SKINNJAKKE – SAMSØE SAMSØE / SUNNIESHER / GENSERHER / SKINNTIGHTSHER / SNEAKERSHER

UKENS MAT:

Truffle-pizzaen på Jamies Italian. Mmmmm! På fredag, midt under pre-partyet før den store Nelly-festen snek jeg og Andrea oss unna og spiste litt pizza før vi fortsatte kvelden. Det var helt tilfeldig at vi endte på Jamies Italien, siden resturanten holdt til på hotellet festen var på. Den var så god at jeg spiste den i Oslo i går også. Anbefales!

UKENS MUSIKK:

Den siste uken har jeg hørt ekstremt mye på klassisk musikk, faktisk. Det er som livet får et helt annet perspektiv, og jeg får en helt annen ro og konsentrasjon med klassisk musikk i bakgrunnen. Favorittsangene er:
Johan Sebastian Bach – Orchestral Suite No. 3
Hans Zimmer – Time
Beethoven – Sonata No. 14

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

Bortsett fra å krysse av punkter på to-do listen min skal jeg slappe av! Som jeg skrev så har jo kroppen min reagert veldig på mye stress og reiser de siste månedene, så jeg skal rett og slett ha en spa-uke. Ellers har jeg planer om mye kvalitetstid med venna, men vi får se hva jeg rekker. Hihihih.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer
    1. Haha, ukens funfact <3 Sjæl. Jeg får litt noia hver gang mobilen piper eller vibrerer, så tenker det er bedre å slippe den angsten, og heller gå glipp av et par anrop.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg