UKEN SOM GIKK, OKTOBER DEL 3

AKKURAT NÅ:

Sitter jeg å jobber litt sammen med June, samtidig som jeg gløtter bort på tven. Dr. Phil er på skjermen, et av mine favorittprogram! Jeg sa nettopp til June at mitt største mareritt er å være på feil side av Dr. Phil. Hjelp så skummelt det hadde vært å blitt konfrontert av han, for man har jo egentlig ingenting man skulle sagt. Haha.

 

UKENS HØYDEPUNKT:

Å komme til Oslo, og dagene her sammen med mine fantastiske venner! På lørdag var jeg også på min første “bubbles & brunch” på Bølgen & Moi, og herreguuuud så gøy det var. Å dra ut på kvelden er virkelig ikke det samme som en svær fest på dagen. Jeg danset på bordet, i sofaen, oppe hos djen, og ja – egentlig helt crazy. Det er noe “ulovlig” å være så tipsy midt på dagen, sikkert derfor det var så gøy. Haha. Anbefales!

UKENS NEDTUR:

Indre stress. Jeg klarer ikke helt å komme på et godt eksempel, eller ordlegge hvordan det føles – men det er uansett fryktelig ubehagelig.

UKENS OBSESSION:

Oslo! Det er så deilig å være tilbake, og jeg nyter virkelig hvert eneste sekund. Syns faktisk det er tungt å tenke på at jeg skal tilbake til Bergen på onsdag. Ikke vet jeg hvorfor, for jeg elsker jo leiligheten min, teamet på J&J og hverdagen der generelt. Rart å være så splittet mellom to byer.

UKENS MAT:

Jeg skulle til å skrive Tijuana på løkka, der jeg var å spiste med noen venner forrige uke. Meeen så kom jeg på at maten var helt OK, mens drinkene var en innertier! Så lagde jeg viltgryte til gjengen i går. Skikkelig digg søndagsmiddag! Såå deilig å ha noen å lage mat til, hihi.

UKENS ANTREKK:

JAKKEHER / BUKSEHER

DRESS – FILIPPA K / SNEAKERS – TIGER OF SWEDEN / HATT – HM

JAKKE – WEEKDAY / BUKSEHER / SNEAKERS – TIGER OF SWEDEN / SUNNIES – KOMONO

BLUSE – NLY / KLOKKE – MOCKBERG HER

UKENS MUSIKK:

Aquilo – You Don´t Know Where You Stand
James TW – For You
Haux – Cologne

UKENS FLAUSE:

Jeg klarte å tryne ned trappet på Bølgen & Moi på lørdag, etter litt for mange glass vin i litt for høye hæler. Hahahah jeg blir så flau når jeg skriver det her. Heldigvis var det nesten ingen som så det, bortsett fra han ene vakten som løp for å hjelpe meg opp. HAHA ÅÅÅ DØØØR.

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

Kooose meg å jobbe fra Oslo frem til onsdag da jeg drar tilbake til Bergen. Ellers tror jeg faktisk ikke jeg har noe spennende på agendaen, annet enn jobb..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg