UKEN SOM GIKK, OKTOBER DEL 2

AKKURAT NÅ:

Har jeg nettopp spist frokost, og fikk helt sjokk når jeg så på klokken. HALV FEM spiste jeg frokost i dag. Hjelp, det er jo helt krise. Dagen har gått i ett fra jeg sto opp! Vippe og brynstime, rett i møte, deretter planlegge antrekk til morgendagens shoot + skravling med Ingeborg i butikken mellom slagene. Det verste er at energien har vært på topp i hele dag. Jeg får heller spise en stooor middag i kveld for å veie opp. Det er ikke sunt å holde på sånn ass.

UKENS HØYDEPUNKT:

Hmm jeg har egentlig hatt mange små høydepunkter denne uken, men den gøyeste dagen var kanskje lørdag! Hele dagen var bare skikkelig deilig. På kvelden fikk jeg besøk av to venninner, og vi spiste digg biff før jeg hadde vors i leiligheten. Deretter dro vi på KAVA, som er et nytt utested i Bergen. Herregud, det må jo være Bergens beste utested per dags dato. Vi hadde det så sjuuukt gøy. Jeg danset til og med oppe sammen med djen, noe som kanskje ikke er et av livets stolteste øyeblikk 😉 Men men, man lever bare én gang og man skal ha det moro!

UKENS NEDTUR:

Formen min. I over to uker nå har jeg vært småsyk og redusert. Kanskje det også er derfor jeg var så umotivert. Jeg har jo egentlig ikke “tid” til å være syk og hverdagen går som normalt selvom jeg har feber liksom. Ingenting en paracet ikke kan fikse, som jeg bruker å si!

UKENS TANKE:

At man må slutte å tenke så mye. Spesielt på hva andre synes. Jeg har alltid vært flink til å fokusere på meg og mitt, og ikke brydd meg spesielt om hva andre synes. Det burde alle bli flinkere til, syns jeg! Som jeg skrev over så skal jo livet være gøy, og man trenger ikke være så flau eller pinlig berørt over alt. Om du skjønner? Hvem bryr seg om at jeg danset på et podie på et utested på lørdag liksom? HAHAH blir faktisk litt flau når jeg skriver dette merker jeg, men jeg hadde det jo supergøy og det er jo det som teller 🙂

UKENS OBSESSION:

Sushi, igjen! Husker du at jeg hadde den samme obsessionen for en måneds tid tilbake? Jeg har seriøst ikke spist sushi siden da, så nå er det på tide å få den obsessionen ut av verden. Sushi til middag it is!

UKENS ANTREKK:

TOPP – MISSGUIDED HER / SKINNTIGHTSHER

DRESS – Filippa K / SNEAKERS – HER

UKENS MUSIKK:

Crooked Colours – Flow
Haux – Cologne
Freedom Fry – Brave (remix)
Healy – Unwind

Dere burde adde “underground hits” listen på spotify. SÅÅ mye bra musikk ♥

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

I dag og i morgen kommer til å bli dødshektisk med butikk-jobb. Mye som må fikses før jeg reiser til Oslo på onsdag! I Oslo skal jeg på et par møter, lage mye gøy innhold til bloggen, og selvfølgelig kose meg en hel del med mine fine venner ♥ Ææææ gleder meg sånn til å komme tilbake, er jo evigheter siden sist!

5 kommentarer
    1. Åå, jeg var også på kava den lørdagen! (7.). Kjedelig jeg ikke så deg! Digger bloggen din så hadde vært gøy og hilst! Ha en fin uke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg