UKEN SOM GIKK, OKTOBER DEL 1

AKKURAT NÅ:

Prøver jeg å tenke ut en smart plan for uken. Denne helgen har jeg skeiet ut så sinnssykt, med usunn mat, mye fest, sene kvelder og alt for lite søvn! Det er jo fordi Andrea kom på besøk, og da vil man jo gjøre gøye ting. Men nå føler jeg meg litt lost, for jeg vet ikke heeelt hvor jeg skal starte å ta tak i alt som burde være gjort. Haha!

UKENS HØYDEPUNKT:

Å få besøk av Andrea! Det var sååå kos å ha en roomie for helgen, og det var faktisk skikkelig trist da hun dro i går. Følte jeg hadde fått en samboer igjen, og det var supergøy å kunne spise middag med noen, fikse seg sammen osv. Jeg elsker jo å bo alene, men av og til kan det bli litt ensomt?

UKENS NEDTUR:

Å sove alt for lite, at Andrea dro hjem (hahaha), stress og at jeg ble alt for full på lørdag. Blir seriøst flau!

UKENS TANKE:

At jeg vil på date! Hahahah.

UKENS OBSESSION:

MAAAT! Denne uken har seriøst vært en matfest uten like, og jeg har nok aldri spist så mye carbs i hele mitt liv. Jeg har virkelig blitt hekta på pasta i det siste, og kunne spist en variant av kremet pasta hver eneste dag :((((

UKENS ANTREKK:

JAKKE – NLY HER / GENSER – FILIPPA K HER / LAKKTIGHTSRIVER ISLAND / BOOTSNLY SHOES

JAKKEHER / SKINNBUKSEHER

 

JAKKE – MOSS COPENHAGEN HER / GENSER – NLY HER / SKINNTIGHTS – VERO MODA HER / BOOTS – NLY HER / SUNNIES – QUAY HER

 

UKENS MUSIKK:

Parson James – Temple
Post Malone – Candy Paint
Susie Suh – Here With Me

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

Denne uken tror jeg faktisk ikke det skjer noe superspennende. Jeg er keen på å gjøre noe gøy i helgen. Ikke dra ut å feste som en “vanlig lørdagskveld” liksom, men noe annerledes. Vet ikke helt hva jeg har lyst å gjøre enda, men merker jeg er utrolig rastløs for tiden og vil gjøre noe gøøøy!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg