UKEN SOM GIKK, NOVEMBER DEL 1

AKKURAT NÅ:

Er jeg lei av å være sliten.

UKENS HØYDEPUNKT:

Broren min kom på helgebesøk! Dessverre var jeg ganske opptatt, og hadde ikke mulighet til å være med han så mye som jeg helst ville. Uansett skikkelig hyggelig at vi fikk litt tid sammen, for det er jo bedre enn ingenting ♥

UKENS NEDTUR:

Da jeg våknet opp i går. Med alle klærene mine på, JAKKEN, sko og hele pakka. Haha fyfaen det måtte ha vært et syn! Vi dro den nemlig heeelt ut på lørdag, og siden jeg har vært “avholds” den siste tiden tålte jeg tydeligvis ikke mengdene alkohol. Formen var mildt sagt helt krise i går. Heldigvis hjalp det litt med pasta di manzo fra Olivia og smågodt til kvelds. Føler meg enda mer råtten innvendig i dag. Dette blir en detox-uke, for å si det sånn!!

UKENS TANKE:

Hvor mye jeg egentlig ødelegger for meg selv med rar tankegang. Det er skikkelig vanskelig å forklare, men det skal egentlig så lite til for å bare ha det…bedre? For eksempel legge seg tidligere om man er lei av å være trøtt. Planlegge dagene smartere for å få alt til å gå opp. Spise sunnere for å ikke føle seg dritt.

UKENS FLAUSE:

Det må vel kanskje være lørdagen? Ikke at jeg gjorde noe dumt (tror jeg), men det er jo litt flaut å ikke kunne begrense seg å bli krisefull. Igjen, jeg skulle så inderlig ønske jeg kunne vært flue på veggen da jeg kom veltende inn i leiligheten sent på natten. Hahahaha.

UKENS MAT:

Jeg har blitt såå hekta på suppe! Forrige ukes oppskrift spiste jeg faktisk til middag tre ganger. Skikkelig godt altså. Du finner oppskriften her.

UKENS ANTREKK:

GENSERHER / KÅPEHER / BUKSEHER

JAKKE – DIESEL

JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHER / BOOTSHER

UKENS MUSIKK:

Alle de nye sangene til Kygo, spesielt “permanent”!

UKENS CRAVING:

Kremet pasta. Carbs for lifeeeee ♥ Så har jeg drukket Nocco sin “juletomte” (en energidrikk) helt sykt mye. Den er så gooood. Nesten bedre enn julebrus!

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

Som alltid er det jobb! Men denne uken mener jeg det for alvor, haha. Har ikke en eneste kveld ledig til å gjøre noe sosialt. Snart skal jeg fortelle dere hva som skjer, rettere sagt på søndag. Alt jeg kan si er at det skal åpnes ny butikk (ÆÆÆ). Mer kan jeg faktisk ikke si, selvom det klør i fingrene etter å bare si alt nå.

2 kommentarer
      1. Fikk av Nocco! 😀 Tror faktisk man bare kan bestille på nett dessverre.. Det er den beste smaken, uten tvil!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg