UKEN SOM GIKK, MARS DEL 1

AKKURAT NÅ:

Har jeg nettopp lagt ut helt syyykt mye klær til salg på snapstoryen min (julianyland)! Det tok faktisk omtrent hele dagen å ta bilder av alt + legge ut. Prøver å få solgt mest mulig før jeg flytter, for jeg har helt ekstreme mengder med klær.. Gir også endel til Fretex!

UKENS OPPTUR:

Herregud, hva gjorde jeg egentlig på forrige uke? Føler det har vært så mange sjuke uker etter nyttår, med noe “stort” som har skjedd hele tiden. Mens forrige uke kom jeg egentlig bare tilbake til Bergen og tok livet med ro. Ukens opptur ble derfor kanskje lørdagskvelden, der jeg bare slappet av med Eline på besøk og spiste cirka tre kilo smågodt. En veldig annerledes, og deilig lørdag!

UKENS NEDTUR:

Jeg har seriøst blitt avhengig av sukker. No kidding. Spiste smågodt fire dager forrige uke, og i dag kjente jeg så syke abstinenser at jeg måtte gå på butikken for å kjøpe seigmenn……. Jeg har aldri vært en godtemums, og vil heller ikke bli det. Hva gjør man for å bli kvitt søtsuget?!?! *frustrert emoji*

UKENS NYHET:

Jeg har sagt opp leiligheten, fått en fremtidig roomie OG lagt ut en “søker leilighet” annonse på Finn. ÆÆÆ!! Vi har allerede fått mange henvendelser, men ingen av leilighetene er så bra som vi ser for oss. Alltid noe å sette fingeren på. Samtidig er det viktig at vi begge skal trives der, og jeg er kanskje litt vel kresen på omgivelsene mine siden jeg jobber mye hjemme. Bare det beste er godt nok 8)

KARENS KJOLEHER / MIN JUMPSUITHER (nå til -60%!)

UKENS OBSESSION:

Filmen “the secret” og å lære med om the law of attraction. Har sett den to ganger på under en uke, samt utallige filmer på youtube. Føles som om jeg har blitt introdusert inn i en ny verden, og jeg finner det sinnssykt spennende.

UKENS MAT:

Er sykt matlei for tiden, og vil bare spise godteri til alle måltider. Hahaha. Kom gjeerne med tips til digge, sunne og gjerne vegetarianske middager!

UKENS OBSESSION #2:

Haha måtte nesten ha med et nytt obsessions-punkt, siden uken min har vært så lite innholdsrik. Jeg har blitt helt gal etter å ta ansiktsmaske for tiden. Har funnet en jeg virkelig elsker! Trodde det først det var en peel-off maske, men tydeligvis skal den tørke inn i huden før du vasker den av. Du finner den her ♥

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

Har virkelig ingen spennende planer utenom å jobbe frem til fredag. Da skal jeg på jentetur til Trondheim. Nesten hele Molde-gjengen skal oppover for en skikkelig party og kosehelg. Gleder meg sååå mye!

Dette ble en veldig kort “uken som gikk”, hadde som sagt en veldig kjedelig uke. Heheh.

1 kommentar
    1. Hybel.no ! Såå mange flere utleieobjekter enn på FINN.no, rett og slett fordi det er gratis å annonsere på Hybel.no 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg