UKEN SOM GIKK, JUNI 3

AKKURAT NÅ:

Ny uke, nye muligheter er det som går på repeat i hodet mitt akkurat nå. Forrige uke slappet jeg litt vel av de siste dagene, og da får jeg alltid så syyykt angst når søndagen kommer for dårlig innsats. Nå er batteriene ladet og jeg er supergiret for en bra blogguke 😀 I morgen reiser jeg til Stockholm med maaange andre bloggere, og det kommer til å bli helt fantastisk både for motivasjonen og innholdet!

UKENS HØYDEPUNKT:

At Ingvild og Lisa kom til Bergen på torsdag! SÅÅ moro å være med de igjen ♥ På fredag dro vi på Bergensfest etter vors hjemme hos meg, og det var også et av høydepunktene. Gode venner, bra vær, digg musikk og bare moro.

UKENS NEDTUR:

Dagen i går var definitivt ukens nedtur. Det var utrolig kjipt å plutselig sitte hjemme alene etter en supersosial uke. Heldigvis fikk jeg tatt noen lange telefonsamtaler med venner slik at jeg ikke følte meg så loner likevel. Det hjalp skikkelig på!

UKENS MATOPPLEVELSE:

Er det innafor å skrive Burger King her? Jeg tror seriøst jeg har slått min egen rekord for BK-besøk med hele TRE ganger på én uke. Hjelp! Det finnes ingenting mer jeg craver en burger, nuggets og hot cheese dip både på fylla og dagen derpå. Men men, det får gå for denne gang 😉

UKENS SERIE:

Jeg har startet å se Gossip Girl igjen, og er heeelt hekta. Egentlig et superdumt og meningsløst program, men jeg digger å leve meg inn i verdenen deres for å koble litt ut. Det er så lenge siden jeg har sett det også, så det er nesten som å se serien på nytt siden jeg ikke husker alt som har skjedd 😉

UKENS MUSIKK:

A$AP ROCKY – Excuse Me
ARIZONA – Electric Touch

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

I morgen reiser jeg som sagt til Stockholm sammen med flere andre norske bloggere for å delta på Midsommerfesten til Nelly. Herregud, jeg gleder meg sånn! Jeg blir der til onsdag ettermiddag. På torsdag skal vi ha nattåpent i butikken, krysser fingrene for mye folk og god stemning! I helgen reiser jeg kanskje til Oslo fordi jeg har et par møter rett over helgen, men ingenting er bestemt enda. Med andre ord, denne uken blir bra 😀

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg