UKEN SOM GIKK, JUNI 2

AKKURAT NÅ:

Kom jeg nettopp på kontoret etter et legebesøk, og gjort noen ærender. I dag er en sånn mandag der jeg egentlig bare vil ligge hjemme på sofaen med dyne og se OITNB hele dagen. Men, da vet jeg at humøret ikke blir noe bedre så det er bare å komme seg opp og ut! Det finnes jo ingen bedre følelse enn å komme hjem etter en digg og produktiv dag, så det er det jeg satser på i dag selvom det virkelig ikke frister.

UKENS HØYDEPUNKT:

Jeg hadde seriøst den beste uken i Oslo sammen med June forrige uke. For et radarpar! Egentlig syns jeg det av og til kan være vanskelig å være med én person 24/7 over så lang tid, fordi jeg trenger litt alenetid mellom slagene. Med June er det ikke noe problem, fordi vi kjenner hverandre så ufattelig godt og jeg kan være meg selv 100% med henne. Altså den personen jeg er sammen med henne, er den personen jeg ville vært om jeg var helt mutters alene. Det er ikke mange man kan si det med!

UKENS NEDTUR:

Å reise fra Oslo fredags morgen. Jeg koser meg rett og slett så mye i hovedstaden, at jeg alltid får litt hjertesorg når jeg må dra. Heldigvis kom jeg tilbake til en gøy helg i Bergen, så det var en smoooth overgang!

UKENS MATOPPLEVELSE:

Middagen vi spiste på Kamai på Løkka. Herreguuuud sjuk mat. Blogger mer om det senere, den resturanten fortjener faktisk et eget innlegg!

UKENS SERIE:

Orange is the new black har kommet ut med ny sesong!! I går var planen om å vie hele dagen til serien, men hvem tror du sovnet på sofaen å powernappet i FIRE timer midt på dagen?! Kanskje jeg trengte det. Uansett sykt unødvendig å bruke ukens chilledag på å sove, det er så bortkastet. Hahahh!

UKENS ANTREKK:

JAKKE – BY MALENE BIRGER HER / DRESSBUKSE – NLY HER / SNEAKERS – NLY HER / VESKE – BALENCIAGA

GENSERHER  / BUKSEHER / SEKKHER / SNEAKERSHER

SKJORTEHER / BUKSEHER

SUNNIESHER / BODYHER / SHORTSHER / SNEAKERSHER

SKINNJAKKE – SAMSØE HER / GENSERHER / SKINNTIGHTSHER / VESKE – BALENCIAGA / SUNNIES – CÈLINE HER / SNEAKERS – NIKE HER

 

UKENS MUSIKK:

ZAYN – Wrong
FRENCH MONTANA – Unforgettable
AXWELL ^ INGROSSO – More than you know

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

TRENE, spise SUNT og jobbe knallhardt! Jeg er så sykt lei av fest og moro at the moment, og merker at jeg trenger en pause. Dessverre skjer det sykt mye gøy denne uken (typisk når jeg skal bli sunn), med Bergensfest, besøk fra Oslo og andre festligheter. Men, man trenger ikke drikke så mye for å ha det gøyyyy – det får bli mottoet mitt denne uken 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg