UKEN SOM GIKK, JUNI 1

AKKURAT NÅ:

Akkurat nååååå har jeg nettopp våknet, og prøver å våkne litt før vi skal ned for å spise hotellfrokost. Som sagt bor vi på Smarthotel her i Oslo, og frokosten her er virkelig helt fantastisk. Et av de bedre utvalgene jeg har vært borti, faktisk. Tenkte å ta med meg kamera ned sånn at dere får se! Skal prøve å begrense meg slik at jeg ikke slenger på alt og ingenting på fatet mitt, slik som mange kanskje så på snapstoryen min i går tidlig? Hahah, krise..

UKENS HØYDEPUNKT:

Lørdag, uten tvil! Jeg og June fikk besøk av to venninner, og vi koste oss i mange timer med vin og hygge før vi dro på Taket på Steen & Strøm. For et kult utested, der skal jeg dra igjen! 😀 Et annet høydepunkt er at jeg får være så mye sammen med June, for vi koser oss gløgg ihjel og ler oss fordervet flere ganger om dagen. Ekte vennskap ♥

UKENS NEDTUR:

Det har vært en del tøffe beskjeder å få de siste ukene. Beskjeder som har gjort at jeg virkelig setter enormt stor pris på egen helse. Bl.annet at June har fått forstadiet til livmorhalskreft, noe som selvfølgelig er en ufattelig tung nyhet å få. Nå krysser jeg bare fingrene for at det går bra. Sjekk dere jenter, og ta vaksinen!!

UKENS MATOPPLEVELSE:

Alle de digge hotellfrokostene her på Smarthotel. Jeg er jo egentlig ikke et frokostmenneske, men hver morgen gleder jeg meg til alarmen ringer slik at jeg kan løpe ned til frokosten. Aaahhhh ♥

UKENS SERIE:

Jeg har faktisk startet på sesong 1 av Prison Break igjen. Det er jo maaange år siden jeg så det sist, så jeg husker nesten ingenting. Helt sykt spennende, æææh!

UKENS ANTREKK:

TOPP HER / BUKSE HER

TEE – ELLESSE HER / DENIMJAKKE – CK HER / BUKSE – FILIPPA K HER / SEKK – BY MALENE BIRGER HER / SNEAKERS – TIGER OF SWEDEN HER

JAKKE – SAMSØE HER / GENSER – PUMA HER

CAMOJAKKE – WHYRED / CROPPED HOODIE – CHEAP MONDAY HER / BUKSE – FILIPPA K HER / BOOTS – NLY HER

UKENS MUSIKK:

Peter Bradley Adams – Hey Believers
FRENSHIP – Carpet
Arizona – Electric Touch

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

Jeg skal være i Oslo frem til fredag, hvor jeg bl.annet skal på et par møter, på motevisningen til Esmod ooog være en superflink blogger! Kom gjerne med tips til hva du ønsker å lese her inne, and I will listen ♥

Ønsker alle en fin mandag!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg