UKEN SOM GIKK, JANUAR DEL 2

REKLAME – AFFILIATELINKER

AKKURAT NÅ:

..tenker jeg at det er litt rart å kalle innlegget “januar del 2”, siden jeg faktisk ikke har hatt noen ukesoppsummering i 2018. Men, så blir det feil å kalle det “del 1” siden vi er langt ut i måneden allerede. Jaja, alle problemene man skal ha i hverdagen ass…..

UKENS HØYDEPUNKT:

Har hatt mange høydepunkter denne uken! Både at vi fikk booket den sykeste leiligheten når vi reiser til Dubai i starten av februar (herregud gleder meg til å vise!), og hele helgen med Andrea på besøk. Fjellturen til Fløyen var kanskje det aller største høydepunktet. Ikke fordi det var såå gøy å gå opp, men fordi det var deilig å kjenne at kroppen faktisk jobbet for én gangs skyld. Haha. Mer av slike turer!

GENSER – CALVIN KLEIN HER / TRENINGSTIGHTS – NLY HER / SUNNIES – QUAY HER

UKENS NEDTUR: 

Vet faktisk ikke om det er lov å kalle dette for ukens nedtur engang…… Men i går spiste jeg så mye pizza at jeg ble fysisk dårlig. Måtte bare legge meg i sengen å vri meg i egen forakt. Neida, men seriøst. Det var faktisk ille. Merker jeg er stappmett enda liksom. Men det var på en måte en opptur også, for pizzaen var skikkelig god ♥♥♥♥♥♥

UKENS CRAVING:

Reker, av alle ting. Skjønner ikke hvorfor ikke flere spiser reker på vinteren? Det er jo da sjømat og skalldyr er aller best! Fikk dessverre ikke spist noen reker da, vel og merke. MEN, denne uken blir det. Tror jeg, heheh! Må bare få med meg noen, for syns det er litt stusselig å spise det alene med all pillingen osv. Haha.

UKENS NYHET:

At jeg har startet å smile med tenner på bilder. Av en eller annen grunn smiler jeg aldri med tenner, aner ikke hvorfor. Er ikke flau over tennene mine liksom, de er jo helt OK fine?? Haha. Kanskje jeg er gladere nå enn tidligere, I dont knoow!

UKENS ANTREKK:

JAKKE – ONE TEASPOON HER / GENSER – AMERICAN VINTAGE HER / SKINNBUKSE – DR.DENIM HER / BOOTS – PRIMEBOOTS HER / BELTEHER

GENSER – AMERICAN VINTAGE HER / BUKSE – DR.DENIM HER / TØFLER – SHEPHERD HER / BELTE – PIECES HER

 

JAKKE – HM

KIMONOHER / BUKSEHER

GENSERHER / BUKSEHER / SKOHER

UKENS SYKESTE:

Okei, det har skjedd to ganske usedvanlige ting denne uken. Begge på lørdag. Da jeg hadde vors hjemme, så tok en venn av Andrea med seg en kompis. Han var tydeligvis tryllekunstner. Utover kvelden måtte vi nesten bare få se hva han kunne, og jeg klarer seriøst ikke å forklare det – men det er SÅ SYYYKT!! Har aldri opplevd noe lignende før. Beste vors ever! Hahah. Du var visst med i Norske Talenter, og du kan se han på youtube her. Herregud, tenk at jeg hadde sånt show hjemme i min egen stue???

Den andre tingen som skjedde var at noen spydde på meg på dansegulvet ute på lørdag. Ja, du leste riktig……. Jeg ble dultet borti, en jente gulpet spy på meg og sprang videre. Hahaha jeg må bare le av hele greia – for det var jo sikkert ikke med vilje? Eller kanskje hun hater meg, I dont know. En første gang for alt, si!

UKENS IRRITASJONSMOMENT:

At Zara holdt meg våken hele fredagsnatten. Sjukt å si at det irriterte meg mest. Jeg vet ikke, blir ikke så lett påvirket av negative ting rundt meg for tiden. Det er som om jeg bare lar det skli av og overser det. En nye egenskap jeg liker godt. La det fortsette sånn! Hvem vil vel leve et liv med mye irritasjon? Haha.

UKENS OBSESSION:

Vanderpump Rules! Jeg kjøpte abonnement hos Hayu forrige uke. Beste investeringen i mitt liv ♥♥♥ De har sååå mye gøy reality der. Egentlig skikkelig søppel tv og virkelig ikke hjernemat. Men, lett underholdning!

UKENS MUSIKK:

Chris Malinchak – So Good To Me (en gammel favoritt)
Arty – Falling Down
EC Twing – Revolution
+ Alt av Miguel

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

Tenkte å ha snapsalg i kveld, shoot til nettbutikken på onsdag, så reiser jeg på langweekend til Reykjavik! Mer om det i neste innlegg 😀

2 kommentarer
    1. Hei! Lurte på hvor det grå settet du hadde på deg i går på Snapchat er fra? Det så veldig deilig ut :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg