UKEN SOM GIKK, fra lykke til klump i magen

REKLAME – Affiliatelinker

AKKURAT NÅ:

Har jeg faen meg en skikkelig blåmandag. Våkner opp, innser at jeg er i Bergen, føler meg i et fengsel og humøret for dagen er satt. Nå har nedtellingen til å flytte til Oslo startet for alvor, og jeg prøver så godt jeg kan å tenke “ikke lenge igjen”, men det hjelper ikke. So close, but still so fare away. Hahah! Heldigvis reiser jeg nedover på onsdag, og er jo store deler av måneden i Oslo. Samtidig vil jeg bare…bo der. Slippe all den pendlingen, og slippe å ha en klump i magen hver dag jeg våkner opp i Bergen.

UKENS HØYDEPUNKT:

Kanskje ikke sjokkerende, men DUBAI såklart! Den beste dagen var kanskje ladies day på Nikki Beach. Min absolutte favoritt! Skal lage en Dubai-guide til dere i dag ♥

UKENS NEDTUR:

Å komme tilbake til Bergen på torsdag. Føler jeg repeterer meg selv veldig i denne ukesoppsummeringen… Jeg vet ikke helt hvorfor jeg føler det sånn, for jeg elsker å møte vennene mine her, leiligheten min osv. Samtidig så føler jeg meg så begrenset, kanskje spesielt i forhold til bloggen. Når motivasjonen er på topp, men jeg ikke har mulighet til å være så kreativ som jeg vil grunnet været, at jeg er opptatt med butikken, eller andre ting. Uansett en skikkelig ubehagelig periode som jeg bare må komme meg igjennom. Det er jo ingen tvil om at bloggen/insta er mye bedre når jeg er i Oslo eller på reise og har 100% fokus på det. Men men. IKKE LENGE IGJEN!

UKENS LÆTTIS:

Kallenavnene jeg og Kaltrina fant til hverandre, under en crazy latterøkt i Dubstern. Kal aka Snegla, og Julia aka Kakerlakken. Syns egentlig ikke det er så morsomt akkurat nå. Men der og da lo jeg så mye at jeg bokstavelig talt fikk krampe i hele kroppen.

UKENS CRAVING:

Sandwichene (haha holdt på å skrive sandwitchene) på supermarkedet ved leiligheten vår i Dubai. Hver morgen hadde vi samme rutine. Vi sto opp, slang på oss en bikini og gikk for å handle dagens frokost som vi spiste i taxien på veien til en eller annen beach club. Min favoritt ble cheddar/turkey sandwichen. Altså, at noe så simpelt kan smake så digg. Himmelsk! Sjukt at DET er ukens craving når vi spiste på latterlig bra resturanter som Buddha, Asia Asia, Social Club osv hahaha.

UKENS ANTREKK:

KJOLEHER / HODEBÅNDHER

HODESJALHER / SKJORTEHER / SHORTSHER

STRANDKJOLEHER / SUNNIESHER / VESKEHER / SANDALERHER

 

KJOLEHER / SANDALERHER

BADEDRAKTHER / SUNNIESHER

++++ hundre andre bikiniantrekk.. Hahah!

 

UKENS IRRITASJONSMOMENT:

Den siste uken har jeg tenkt mye på om hva folk faktisk hadde sagt om de ikke var anonyme? Hadde noen turt å skrive en privat melding til meg på facebook, og sagt nøyaktig det samme som de gjør på Jodel? Eller kommer bort til meg ute på byen? Jeg tror ikke det. Noe som gjør meg både irritert, og faktisk gir meg en litt hånlig attitude. Føler meg veldig mye bedre enn de menneskene som sitter der å skriver dritt, men som faktisk ikke hadde turt å speak their mind som sitt egentlige selv. Jeg får en litt overlegen holdning til det hele, og tenker at jeg er så jævlig mye som faktisk står for det jeg sier og mener uten å ha behov for å gjemme meg bak “luksusen” av å være anonym. FOR noen tapere.

UKENS MOTIVASJON:

Selv om mandagen min ikke var på topp da jeg startet å skrive dette innlegget, har humøret kommet seg skikkelig! Det gikk nettopp en skikkelig kjekkas forbi butikken også (der jeg står å skriver), som gjorde meg motivert for livet generelt. Gutter er jo livet 😉 Neida, jeg har faktisk ikke vært så lite aktiv på datefronten som jeg har vært den siste måneden. Det interesserer meg liksom ikke, og det er så chill og bare ha det…chill? Nå sporet jeg av veldig. Ukens motivasjon må bliiiiiiiiiii; å få et lykkelig liv de få månedene som er igjen i Bergen!

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

På fredag fyller jeg hele 25 år (!!), og reiser nedover til Oslo på onsdag for å forberede tidenes bursdag. Ja, bursDAG. På morgenen har jeg invitert gode venner til bubbles and brunch på en suite på Bristol. Der skal vi kose oss i  mange timer før turen går videre til Bølgen & Moi for middag, enda mer bobler og stor feiring. Det har blitt ordnet et skikkelig bra opplegg i samarbeid med Nelly.com og Bølgen & Moi, og jeg forteller naturligvis mer senere ♥

Forresten! Om noen vet om en 3-4roms leilighet sentralt i Oslo, med høy standard som er ledig til leie fra mai/juni, legg igjen en kommentar eller send meg en melding ♥

4 kommentarer
    1. Altså, å lese at du snart fyller 25 år er utrolig merkelig. Jeg har fulgt deg og bloggen din siden du begynte, og husker sjalusien da du fylte 18 år. Selv var jeg fortsatt 17 og umyndig 🙁 nå innser jeg at dette er 7 år siden (??!?!). Uansett, gratulerer med dagen i forkant

      1. Jeg VET! Er helt krise hvor fort tiden flyr.. Men uansett, såå gøy du har fulgt med så lenge <3 <3 Tusen takk, klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg