UKEN SOM GIKK, DESEMBER DEL 1

Lenkene er affiliatelinker

AKKURAT NÅ:

I dag skal jeg jobbe på REGN! Jeg har nettopp gjort morgenoppgavene som man må gjøre når man står i butikk. Som å støvsuge (ikke min sterkeste side), pakke nettbutikkbestillinger og sjekke at alt ser niiiice ut til kundene kommer. Det er gøy hvordan hverdagen min er så variert. Syns det er fantastisk å jobbe som blogger, samtidig liker jeg godt å jobbe fysisk i butikken. Kom gjerne innom å si hei!

UKENS HØYDEPUNKT: 

Her burde jeg vel egentlig skrive julefesten på onsdag, eller noen av de andre sosiale sammenkomstene i Oslo forrige uke. Men.. Det må nok bli torsdag som trumfer høyest på denne listen! Da gjorde jeg nemlig ingenting. Absolutt ingenting. Iallfall ikke noe fornuftig. Både meg og June har hatt en veldig hektisk måned, og begge trengte å lande litt rett og slett. Vi lå langflat i sofaen å så en helt ny serie på Netflix, spiste drittmat og bare trasket rundt i joggeklær med en dott på hodet. Helt magisk med sånne dager en gang i blant, og absolutt noe som trengtes!

Snapchat: julianyland

UKENS NEDTUR: 

At motivasjonen min ikke har vært helt på topp. Merker det blir bedre fra dag til dag, så jeg er nok back on track fortere enn jeg vet ordet av det 🙂

UKENS CRAVING:

SUSHIIII. Jeg er veldig sånn sushi-periodemenneske. Noen ganger syns jeg tanken bare er ekkel, men sånn som nå – får ikke nok. Kan spise det hver dag. Har forresten fått en ny favoritt i Bergen! Fish Me Sushi som ligger på fiskertorget. De jeg liker best er snowroll og exoticroll. Bestilte det hjem med foodora i går kveld. Helt himmelsk ♥

UKENS LÆTTIS:

Okei, dette er ikke en sånn “hahahaha” lættis. Men, tanken på synet av meg på torsdagskveld får meg til å le hver eneste gang. Da vi hadde chilledagen vår, så hadde jeg også spisedag. Jeg er veldig flink med kosten min i hverdagen, men når jeg først har spisedag finnes det ingen grensen. ALT skal spises, uansett hvor mett jeg er. På kvelden var jeg så stappa at jeg holdt på å besvime, men likevel reiste jeg meg fra sofaen for å bare spise ett rundstykke til. Det var jo tross alt spisedag.. Da jeg hadde munchet i meg den siste biten var jeg så fysisk dårlig at jeg vurderte å gå å kaste opp. Det gjorde VONDT i hele kroppen. Mat er livet ♥

UKENS TANKE:

Det er vel ingen hemmelighet at jeg har vært i de litt dypere, personlige tankene den siste uken. Litt sånn “hva vil jeg egentlig med livet” typ. Sånn blir jeg alltid når jeg er sliten, skikkelig irriterende. Føler jeg tar et minioppgjør med meg selv flere ganger i året, haha.

UKENS ANTREKK:

TEE – WRANGLER HER / BUKSE – NLY HER

HATT – HM / JAKKEHER / GENSERHER / BUKSEHERSKOHER

DRESSJAKKEHER / DRESSBUKSEHER

UKENS PERSON:

Det må bli June ♥ Min fine bestevenninne som jeg både har vært med hver dag siden mandag, samt hjulpet meg å funnet tilbake mye av motivasjonen min – spesielt på bloggfronten. I Bergen er det litt begrenset hvor kreativ jeg føler meg, både fordi jeg jobber mye alene og fordi det er vanskelig å få til fine bilder på den måten. Merker det skal bli godt å flytte over fjellet igjen, og da skal jeg love dere at bloggen får seg et realt løft!!

PLANER FOR DEN NYE UKEN:

I morgen reiser jeg til Stockholm, noe jeg har gledet meg til lenge! Stockholm er desidert en av mine favorittbyer, og vi har SÅÅ mye gøy på agendaen. Ææh, det kommer til å bli noen skikkelig bra dager.

5 kommentarer
    1. hei Julia!
      Jeg lurte på om du foretrekker Stockholm eller København? Planlegger venninnetur da og er så splittet mellom de to byene 🙂

      1. Hei! Jeg personlig elsker jo Stockholm 😀 Er veldig glad i København også, men der er vi som regel under fashion week osv, og da er det jo alltid et opplegg man følger. Så vet ikke helt hvordan det er å dra dit på weekendtur! Men har hørt mye bra om Køben også. Tror uansett dere vil få en fantastisk ferie både i Stockholm og København 😀 Klem!

    2. Hvor har du kjøpt det røde settet du har på deg på bildet med June i bildekollagen?

      Nydelig butikk forresten!

    3. Heisann, dette er ikke ondt ment, men jeg syns virkelig du skal passe deg når du skriver om kosthold. At du har såpass cravings at du stapper i deg et ekstra rundstykke (av alle ting) når du er stappmett, kunn fordi du har “spisedag” sier ganske mye om hvor usunt forhold til mat du sannsynligvis har. Også skriver du at du er veldig flink med kostholdet ellers? Er det å sulte seg/nekte seg mat å være flink? Syns dette, samt lignende ting du har skrevet tidligere, sender veeeldig dårlige signaler

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg